• Maskros67

VIHPS VII

Hej flickor!
    Idag sken solen o så även humöret, märkligt vad dessa hormoner påverkar humöret. Urk.
    Har iaf målat staket, solat o sprungit en mil på 57 minuter, så jag är jäkligt nöjd med min dag. Kollar på morden i midsummer med ena ögat.

Tack alla för era kramar, ni är guld värda
    Har inte pratat mer med R men ska göra det under sommaren, han jobbar denna vecka också o är rätt stressad. Men ni har rätt, han är en underbar man

Caribe: roligt att se dig här igen. Ta hand om dig nu så det blir ordning på värdena igen. Orkar du träna nånting? Varm hård kram till dig.

Xena: Blir så arg att det ska vara så dåliga villkor för ett sånt viktigt jobb. Hur tänker de egentligen? *morrar*

tickan: hoppas du slipper bli ett hormonmonster

Malu: tack för vinken ska kila in o kolla på visp.

Bamsekramar till er alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Goddagens flickor! Idag har det blivit 120 bullar, fast de blev torra Skrikandes typiskt när man ska göra sig till o leka husmor för en gångs skull. Men de går att skölja ner med mycket kaffe.

Har haft en killkompis här på fika o han o jag o R o en kille till ska till Hjortnäs o dansa ikväll, det blir nog kul.

Känns som om hela sommarn är fullbokad, släktingar till mig kommer hit, o kompisar till R som frågat om de får bo här. Det är kul jag som normalt är lite "osocial" o orolig för o bjuda hem folk får gott om träning nu
    En av hans tjejkompisar som har två barn o en i magen kommer nog i sl. p. juli, sa att det enda jobbiga isåfall är väl magen. Oj då, det tänkte jag inte på sa han. Men jag sa att jag nog kan bita ihop.

Ha en skön kväll allihopa!

• Maskros67

Hej flickor!

Proppens: Jättegrattis till lilla Vendela  

Måste in o beställa linser, trodde jag hade ett par kvar, men icke.

Ha en skön helg alla!

• Maskros67

Hej Sessan: missade dig. Va trist med yrsel

• Maskros67

Hej flickor!
    Ja, här var det inte mycket aktivitet
    Själv har jag varit o dansat i Malung 7 kvällar på raken sönd-lörd blev förkyld redan i torsdags, så det blev lite kämpigt. Men jäklar va roligt vi har haft det. Nu är vi dock slitna båda två, jag har lite feber. R har nyss åkt hem till sig för o greja lite, har ju sovit här drygt en vecka nu, så just nu känns det väldigt tomt. Märkligt hur fort man vänjer sig vid o ha en karl i huset.

Kram allihopa!

• Maskros67

Xena: jodå, det funkar fint. Enda problemet är att jag vill umgås dygnet runt o han behöver lite luft emellanåt
    23 månader låter verkligen länge, men rätt vad det är så har de ju bara försvunnit.

Kan inte annat än att hålla med Cah om att man kanske börjar vänja sig vid tanken att aldrig få egna barn, sorgligt men sant. Men än kan ju mirakel inträffa som sagt.

Kram alla!

• Maskros67

Hej tjejer!

Sista semesterveckan redan
    Försöker passa på o njuta av sol o bad så mycket som möjligt så det blir inte så mycket vettigt gjort, men va fasen, man har ju semester

Var ju förkyld o hade ont i ryggen nästan en hel vecka, det var jäkligt trist, är inte riktigt bra än. Men imorrn blir det nog dans i Hjortnäs, o på torsdag i Lilltorpet i Falun. Sen blir det att gå ut o parta på Morafestivalen fred o lörd om vi orkar.

Lilja: skönt o höra att du mår bra nu

Xena: jag är också bekant med den metoden o sen har jag inte kunnat träna heller. Men man får ta tag i det senare.

Ha det bra tjejer!

• Maskros67

Hej tjejer!

Det blev party onsdag, fredag o lördag o dans på torsdan, så nu är man lite sliten. Ska nästan bli skönt att få börja jobba o komma in i lite rutiner o få nåt vettigt gjort igen.
    Har inte gjort en bråkdel av vad jag hade tänkt här hemma 
    Men R o jag har ju umgåtts mest hela tiden o vi har haft roligt. En del små problem börjar det iofs dyka upp nu, ska blogga om det, men förhoppningsvis är det väl ingenting som inte går att lösa.

Kram allihopa!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Nu är man tillbaka på jobbet igen. Lite skönt att vädret blev sämre när man ändå ska jobba. Har jättemycket o göra.

Kram på er allihopa!

• Maskros67

Xena: tror att det löser sig, hoppas det iaf var väldigt nere när jag skrev bloggen, men det känns bättre nu kram tebax.

Sessan: Oj, va mycket kul det händer hos dig! Härligt att se dig så full av energi o glad igen  Lycka till med försäljningen! Men det är väl sånt du gör på fritiden eller?

Kramisar!

• Maskros67

Hej tjejer!

Har varit tokmycket här på jobbet är helt slut! Var o dansade i onsdags o sov bara knappt 4 timmar, det gjorde väl sitt till

Xena: ja, jag hoppas det löser sig, o att han bara behöver få vara ifred lite. Känns lite bättre nu som sagt, men vi träffas inte nu på 4 dar o det är jobbigt att inte se med egna ögon hur han är utan bara höras på mail o telefon. Har inte kunnat rida sen i våras, hästen är fortfarande halt o jag vet inte vad jag ska göra med henne

Imorgon åker jag till Uppsala på bröllop! Det ska bli kul!

Kram alla!

• Maskros67

Grattis Cah!

Kan intyga att bröllopet var otroligt fint, ni var så vackra båda två

Härligt med liten Gotlandssemester, ser ju ut att kunna bli hyfsat väder också.

Kram alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Caribe: oj, är du redan igång igen? Har du haft en skön semester?

Sessan: Här är det bara bra iaf, mycket bättre än för nån vecka sen

Men jag hoppas vädret blir bättre snart, så min ved torkar igen, missade att täcka över den innan regnperioden satte in.

Ska sätta in varmvattenberedare på 200 liter o är på väg o beställa en braskamin till vardagsrummet. Så det händer lite hemma hos mig iaf.

Kram alla godingar!

• Maskros67

Hihi Sessan det finns MYCKET kvar att göra än
    Men du är välkommen ändå. Har ni inga hundtävlingar uppåt dalahållet?

R påpekade igår att det skulle varit snyggt o ta bort tapeten på murstocken o måla den vit innan braskaminen kommer på plats. Och blir det så fint där så vill man kanske ha nya tapeter i hela rummet. Och då borde man byta ut de gamla intapetserade elledningarna.
    Och lyckas man med allt det så kommer man ju vilja ha nya möbler också, mina är över 20 år gamla.

Nån som har lite pengar över?

Det hade verkligen varit kanon med en sån kväll!

Svar på tråden VIHPS VII