VIHPS VII
Nu får man snart gå hem! Ut i solen o njuta, ska plocka av lite jordgubbar från mitt land
Ha en solig o skön kväll alla sötingar
Nu får man snart gå hem! Ut i solen o njuta, ska plocka av lite jordgubbar från mitt land
Ha en solig o skön kväll alla sötingar
Gomorron flickor!
Ännu finare väder idag ju! Attans att man inte börjat semestern än!
Xena: blev det nåt bad igår, eller är det för kallt?
Igår var jag riktigt flitig. Städade äntligen ur min skitbil som varit full i sågspån i flera veckor, blev som ny. Nåja, det var lite överdrivet kanske Klippte hela gården o vattnade o grejade innan R kom från rodden i Rättvik.
Fick ihop varsin stor tallrik med jordgubbar från mitt land som avnjöts med gräddglass.
Ha en bra dag allihopa!
Hej Xena! Låter som du hade en riktig kanondag igår!
Verkar som om de flesta har tagit sommarledigt så jag vill passa på att önska allihop en riktigt skön sommar. Ska försöka att inte sitta så mycket framför datorn på semestern, men nån gång lär man väl titta in iaf.
Massor med kramar till er allihopa, mina goa vänner
Hej flickor!
Hoppas alla mår bra. Här har jag hamnat i en riktig svacka. Denna förbaskade barnlösheten trodde jag började komma till ett accepterande, men så här strax innan mens när man mår piss så gör den sig påmind. Berättade för R igår, fast jag tänkt att inte göra det, o det kändes så konstigt efteråt. Han berättade saker om sig o hur han känner o då bara kom det ut tillsammans med en massa tårar. Blir ingen vandring imorrn heller, han ska passa på att umgås med sina barn för mamman o hennes karl är borta. Förstår att han vill göra det o det var t.o.m. mitt förslag, men det passar dåligt just nu när jag inte vill va ensam
Har skjutsat iväg honom till roddtävling o han ska på avslutningsfesten efteråt, men ska sova hos mig i natt o stanna till lunch imorrn, men jag känner mig lite övergiven o ensam ändå.
Känner mig så jävla fånig, semestern har börjat, jag vet att han tycker om mig o jag borde vara glad, denna jävla mens o barnlöshet förstör allting
Kram alla.
Tack Maxie. Vet inte om det bara är pms-bluesen som fick mig att känna att det blev tryckt stämning. Känns ju som om hela min tillvaro rasar en gång i månaden måste försöka få tag i nåt som hjälper. Vart bara så olyckligt att jag blev själv just när man mår så här.
Men jag ska iväg o dansa med en jobbarkompis som är 60+, jag hoppas det får mig på bättre humör tills R kommer hem inatt efter sin fest i Leksand.
Kramar tebax
Hej tjejer!
Xena: usch, sånt tär på lyckokapitalet. Stor kram tillbaks till dig.
Var iaf iväg på dans i lördags o det var riktigt lyckat R var också jätteglad när han kom hem från sin fest, för han hade haft så kul. Igår hade vi en riktig mysdag. Han jobbar denna veckan också men kommer ikväll efter träningen.
Har en sån där trist dag idag, mensen har kommit o det regnar o är kallt, ingen bra start på semestern. Har lite svårt o motivera mig att göra nåt, trots att det finns miljoner saker (trista) att göra inomhus..
Kram alla!
tickan: usch va trist själv försöker jag ju acceptera att jag inte kommer bli mamma.
Men ändå så börjar man ju fundera när mensen är 3 dagar sen, inte klokt hur hjärnan spökar.
Min har alltid varit på dagen, eller en dag tidig. Men de senaste månaderna har den varit några dagar sen, vilket genast får en att tro att man är på väg in i klimakteriet.
Men visst är det lustigt att så fort man tänker tanken att, tänk om det kanske ändå har tagit sig, så kommer mensen direkt?
Ska du spraya hela sommarn nu då?
Åh fy va jobbigt tickan, känner du av sprayen mycket? Med vallningar o huvudvärk o humörsvängningar o sånt menar jag?
ok, hoppas du klarar dig då. Var det lyckat med Springsteen?