• Maskros67

VIHPS VII

Käraste goaste vännerna.
    Blir så lessen när jag läser om vad Caribe o Infan brottas med just nu. Även om jag lyckas hålla barntankarna på skapligt avstånd eftersom jag inte har något val alls nu, så finns de hela tiden där, o minnet av smärtan vid varje misslyckande dyker upp då och då.
    Har inte diskuterat barn överhuvudtaget med nya kärleken o vet inte om jag vågar heller.
    Vill inte riskera att förlora honom redan.

Skickar mina allra varmaste kramar till er båda o hjälper de andra o hiva upp er ur hålet.
    Jag är den förste o skriva under på att livet inte är rättvist.
    Men jag måste tro att vi alla någon gång ska få vår belöning, o finna lyckan på ett eller annat sätt.

Kram till alla er andra också

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Och!!! Stort lycka till åt Malu idag. Så spännande!

• Maskros67

Malu: hjälp! Va spännande!!! Måste försöka hinna med o titta in i kväll, vet inte hur jag ska hinna bara , jag förstår om du inte orkar smsa.

Xena: Ikväll ska vi till Svärdsjö o dansa med 3 till, han sover kvar hos mig o jag följer med upp till hans stuga i Älvdalen i morgon. Vi ska nog jogga en sväng o sen laga nåt gott, dricka lite vin o kanske göra en brasa om det är sånt väder sen åker jag väl hem på söndag, tror jag Ska bli så kul o se hur han bor.

Han har sovit hos mig både måndag, tisdag o torsdag den här veckan, i onsdags var vi för trötta, men då pratade vi sammanlagt 3 timmar i telefon istället Han snarkar som attan när vi väl försöker sova, så jag sover knappt nånting, ändå känner jag mig skapligt pigg o sprudlande glad  Han är så klok o sund o rolig o nästan ännu mer hug-addict än vad jag är o det känns så underbart.
    Vi mailar varandra på jobbet hela dagarna Generad o så ringer han på lunchen för han vill höra min röst han är nästan för bra för o vara sann o jag är nästan rädd att jag ska vakna upp rätt vad det är o ha drömt alltihop.

• Maskros67

Xena: usch va mycket pengar! Men ni vet ju iaf att ni får ett barn för pengarna, med ivf kan man ju betala hur mycket som helst utan några garantier. Jobbar o jobbar, tur att du trivs så bra

Sessan: hur mår du? Hur går det hemma? Kram!

• Maskros67

Tack Xena Kyss jo, jag tycker faktiskt själv att jag kan få vara värd lite lycka nu

Hur mycket pengar blir det totalt om man räknar med precis allt?

• Maskros67

Trevlig helg från mig också tjejer!!!

• Maskros67

Åh Grattis Malu!!!!!!!!!!

Kände på mig att det skulle bli en tjej. Får tårar i ögonen här, så underbara nyheter.

Kram till er

• Maskros67

Hej flickor!
    Fullt upp här idag, så jag har inte hunnit in förrän nu.

Infan: Hoppas du får en riktigt bra sommar också o att du tittar in ibland så vi ser att du mår bra. Ta hand om dig o mannen nu o försök njut av varandra o sommaren. Kram!

Har haft en helt underbar helg. Rolig dans, en härlig lördagkväll hemma hos honom, vi sprang uppför ett berg först (pust) o sen thaimat o fotboll o mycket kramar o gos. Sen kom han ändå hem till mig igårkväll Känner mig så lycklig även om jag fortfarande är rädd att det plötsligt ska ta slut. Men det är väl inte så konstigt med alla turer som varit det här halvåret.

Stora kramar till alla!

• Maskros67

Åh Malu!!! Redan hemma o ute på nätet! Stella, vilket vackert namn
    Pussa henne från mig, ska kila in o läsa bloggen. Kraaaaaammmm!!!!

• Maskros67

Äsch, visp stod det du blev så exalterad

Svar på tråden VIHPS VII