• xena

VIHPS VII

Hallå och ursäkta mig...

Såg aldrig att tråden var stängd utan jag såg bara att de inte var några nya inlägg på ett par dagar. Tänkte att det var ovanligt, men hade inte inspiration att skriva något sjläv utan ville bara läsa. Men så i går såg jag att den var stängd och då trodde jag att ingen hade haft tid att fixa en ny tråd så då tänkte jag att då gör jag det . Nåväl det struntar vi i och håller till här...

Spännande för Caribe nu alltså! Hoppas du får möta sommaren som gravid!!!

Maskros, har ni fått någon snö i helgen? Skulle väl komma av den varan.

Lilja, det var inte i går. Läget?

CC, snygg som alltid!

Tickan *vink, vink*

Cah, så du är på G och gifta dig??? Grattis i förskott!

• xena

Caribe, kolla så att inte din plusstjänst gått ut! Håller tummarna!

• xena

Hej alla vänner!

Tittar in som hastigast innan kvällsdags. Har haft magsjuka i mån-tisdag. En regäl genomkörare alla vägar . Nu är man fit för beach 2008 .

ÄNTLIGEN händer det något med våra adoptionspapper. På fredag går vi och legaliserar dem, därefter skall de skickas till UD i Sthlm, därefter till AC som tar dem till Thailänska ambasaden och sedan bums ner till Thailand. Först då börjar vi vänta barn på riktigt (i ca 2 år som sagt). Det har varit seeeeegt på grund av handläggare på AC, men men. Ett par dar hit o dit gör ingenting i långa loppet. Det är mest känslan av att man vill vara klar och vänta "på riktigt".

Håller tummarna för Caribes återföring!

KRAM till alla!!!

• xena

Hallå!

Nu var det länge sedan jag skrev igen, men jag läser nästan dagligen tråden i allafall. Här har sommaren varit och försvunnit . Häggen blommade lagomt till studenten, och solen och värmen har funnits här. Men i går vände allt, och nu är det kallt. På min ritt med hästen i kväll var det 8 grader och regn . Ni må tro vi är avis på eran sommarvärme! Men stackarna högre upp i landet fick snö i natt, så vi har det inte värst .

Men studenten följer en hel del jobb för sådana som oss . Mycket ungdomsfylla, men det har varit en rolig arbetshelg! Trivs som fisken i vattnet!

För att tjata om våra "papper" så är allt inlämnat och står inte längre i våran makt att påverka något. Väntar nu på besked att papprena landat i Thailand. Har inhandlat lite mer babykläder. Kan inte hålla mig, det är så roligt!

En extra kram till Infan, finns inte ord för allt skit som drabbar dig. Samma till Caribe som känner sig låg på grund av båda anledningarna. Jag håller tummarna! och MaLu som idag får hälsa på sin ängladotters viloplats.

Maskros, jag tror du gör helt rätt i att byta karl. Ett förhållande ska inte börja på det sätt det var med snickaren. Då får han ha hur många ursäkter som helst!!! Nää satsa på den dansanta i stället!

SS, hoppas ni kan klara upp denna kris också! Ni verkar ändå starka tillsammans. Tror att de finns många äkta, fina känslor mellan er, trots allt.

Lilja kul o se dig!!! Har du något mer försök på G?

• xena

Maskros, ja just ja så var det ju. Hänger inte riktigt med med alla dina karlar . Men bankmannen verkar toppen. Och Orsingen han är inte värd en ny chans! Vår Maskros ska behandlas bra från första början, inte en massa strul. Fast jag förstår att de var tufft att säga det.

CC, GRATTIS!!! Hur går det med din nya kärlek då?

• xena

God morgon!

Tänkte att jag skulle vara först här för en gångs skull . Jag är ledig i dag!!! Ska bli skönt, har jobbat 6 dagars veckor två veckor i rad nu....

Ska ta o gå ut med hundarna nu och sedan väntar dammsugaren. Yngre hunden släpper kopiösa mängder hår Skrikandes, men det är sånt man får ta!

Ha en bra dag allihop, ses lite senare Kyss!

• xena

Alla tummar till MaLu idag, den dag hon blir tvåbarnsmor! Oj vad jag tycker tiden springer i väg, det var ju nyss hon plussade ju...

Jag ska också hjälpa till att hiva upp Caribe o Infan från hålet. Kan kanske det är dags för en träff till hösten? Jag är då sugen på att åka ned till huvudstaden i flera ärenden, så då skulle det vara kul att ses.

SS, du tror stenhårt på en tjej för oss. Hoppas du har rätt . Papprena är i Thailand inom två veckor. Har pratat med vår handläggare i dag! Ska först betala in ytterligare pengar, denna gång är det 28.000:- som ska in. Mycket pengar för oss, som bara har en hel usel lön och sedan en ännu uslare aspirantslön. Men, men vad gör man inte! Betalar=lånar, med glädje de pengarna!

Maskros, få höra vad du och bankiren har för helgplaner *nyfiken i en strut*. Tycker det verkar så lovande! Själv ska jag....joo just det jobba helg igen! Men det är ok .

• xena

Åhh då väntar vi med späning på rapporter från Zynk!

SS, augusti låter bra för min del gärna sent eller så tidigt i september.

Maskros, tusan så bra. Låter som om du mår fint just nu! Det är du väl värd Kyss. Joo det är mkt pengar som skall ut vid adoption. Bara alla papper som ska översättas och legaliseras och så där. Men då är det ju i princip barngaranti, precis som du skriver!

• xena

GRATTIS MaLu!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden VIHPS VII