• ISSEN

Vill ha kompisar med BPD barn- för ömsesidigt stöd, tröst och pepping!!!

Hej! Min son föddes i v 26+2 den 27 April så vi ligger på iva i Huddinge och han har CPAP men då utan syrgas, försökte sätta ut CPAPen för några dagar sedan men han klarade inte sig utan syrgasgrimma mer än ca 3 timmar, Han hade mellan 28-30% syrgas och fick jättemkt dippar i tå dagar tillslut fick han tillbax CPAPen och nu har han haft den i två dagar till. Idag försökte de ta bort den  igen men utan större framgång! Hur länge hade era barn CPAP? Har era barn legat i resp? BLÄ för allt det här, vi vill bara att han ska bli frisk och få komma hem NU!! Hur länge va ni kvar på sjukhus? Många frågor :)
    Bra tråd förresten!Glad

• ISSEN

Hej! Måste bara få fråga er som är insatta i BPD! Min son är född i v 26+2 och har lindrig BPD, OM han nu skulle bli förkyld, skulle han då behöva andningshjälp och sjukhusvistelse igen eller är han som en normal bebis nu? Han är fullgången för en vecka sen! Jag är helt nollställd i vad BPD är fast jag har frågat och frågat alla läkare så fattar jag inte mkt av vad det igentligen är och hur länge de har det mm.

Svar på tråden Vill ha kompisar med BPD barn- för ömsesidigt stöd, tröst och pepping!!!