• ninnie65

Extra progesteron i normal cykel?

Lycka till isisisis! Om jag nu inte lyckas med detta ÄD så kommer jag nog köra som du och försöka själv en tid. Har ju trots allt lyckats bli gravid fem gånger själv. Och nu med Trombyl, Levaxin och Progesteron kanske det kan stanna. :)

• ninnie65

isisisis: Ibland funderar jag på om det hade gått att förhindra något av missfallen med Trombyl, Levaxin & Progesteron. Men vad vet man! Jag hade 8,6 i TNF och TSH 2,9 (vilket bedömdes lite högt & fritt T4 9 (som bedömdes lite lågt) därför fick jag Trombyl och Levaxin. Som jag förstått är TSH & T4 inom normalgränsen men jag kör på med Levaxin som Dr ordinerat. Vet inte vad man ska tro. Kanske äggen är för gamla som du sa eller så är det TNF el något annat! Nu är jag säker på att min första ÄD inte heller lyckas, man kan ju börja undra för det var ju ett ungt friskt ägg som var toppen enl kliniken. Fy vilket dilemma detta är!

Lycka till isisisis!

• ninnie65

Isisisis: Jag vet att det inte lyckats med min ÄD. Känner det på mig. Har testdag på onsdag men vet att det inte lyckats, känner absolut ingenting som tyder på en graviditet. Har lite nedfrusna embryon men kommer försöka själv över sommaren och tidig höst. Min man tycker nästan vi ska ge upp men det vill jag inte, inte ännu! Jag skulle önska vi kunde få veta exakt vad som orskat våra alla missfall. Lättare att gå vidare då.

KRAM och lycka till!

Svar på tråden Extra progesteron i normal cykel?