• Babymom

Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??

Hello

Är snart en ung mamma (87a) 20 år. Får bebisen 14 juni så tiden börjar dra i hop sig så snart sitter man väl också där med sin lilla bebis :) Skulle vara kul att hitta andra unga mammor i Uppsala trakterna även stockholm går ju bra inte så långt :)

Hoppas ni finns där ute någonstans?

• Svar på tråden Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??
  • absolutiisch

bor i uppsala och har en dotter på 3 år...

• Babymom
    MliMiM skrev 2008-06-12 10:40:33 följande:
    Jag och min sambo bor utanför Tierp. Vi är uppväxt i Knivsta och tillbringar den största tiden där och i Uppsala. Vi väntar vårt första i September.Såg att du snart ska ha. Hoppas allt går bra för er! kram!
    Kul! Grattis till graviteten :)
  • Babymom
    BusGrogg skrev 2008-06-13 23:15:18 följande:
    Jag bor nu i Alunda men flyttar in till stan om ca 1.5 månad. Har en dotter på 3 år Inte långt kvar nu för dig, önskar dig lycka tilL!
    Va kul, välkommen till Uppsala då ;D Tack! :) nu är ja äntligen mamma!! Fick min son den 17e juni och allt gick bra!
  • Babymom
    emeliemarietherese skrev 2008-06-14 12:48:09 följande:
    hej, har nyss varit på UL här, nytt BF är 12 november och det ser ut att bli en liten kille :)
    Va roligt, grattis till graviten hehe spännande
  • Babymom
    absolutiisch skrev 2008-06-24 13:33:11 följande:
    Välkommen hit =)
  • Babymom
    absolutiisch skrev 2008-06-24 13:33:11 följande:
    Vart i uppsala bor du föressten?
  • bara lilla jag

hej hej.. Jag är 21 och fick en liten pojke i november :D Och ja det finns väll några unga mammor´som går och fikar lite då och då.. Jag har varit med och fikat typ en gång, men hade det lite jobbigt med min pojke ett tag så det blev inte så mkt mer fikor sen :D

• Babymom

bara lilla jag skrev 2008-06-28 22:26:38 följande:

hej hej.. Jag är 21 och fick en liten pojke i november :D Och ja det finns väll några unga mammor´som går och fikar lite då och då.. Jag har varit med och fikat typ en gång, men hade det lite jobbigt med min pojke ett tag så det blev inte så mkt mer fikor sen :D
    okej...Jo har också varit o fikat lite men har inte blivit av sen. är det bättre med din lille pojk nu? Min har precis kommit så har knappt tagit ut honom än hehe...men ska väl våga ta mig ner på stan med honom snart.
  • enny signatur

Skickar iväg ett hej. Bor i uppsala med maken, ixa på 1½ och en drös med katter. Själv är jag 21

• Babymom
    enny signatur skrev 2008-07-14 17:36:54 följande:
    Skickar iväg ett hej. Bor i uppsala med maken, ixa på 1½ och en drös med katter. Själv är jag 21
    Okej trevligt :) Vart i uppsala bor du?
Svar på tråden Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??