• Babymom

Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??

Hello

Är snart en ung mamma (87a) 20 år. Får bebisen 14 juni så tiden börjar dra i hop sig så snart sitter man väl också där med sin lilla bebis :) Skulle vara kul att hitta andra unga mammor i Uppsala trakterna även stockholm går ju bra inte så långt :)

Hoppas ni finns där ute någonstans?

• Svar på tråden Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??
  • Babymom

Ja det var det.. då är min plutt ca 5 mån om ja räknat rätt :) Men det gör ju inte så mkt.

Grattis till graviteten! Vet du var det är?

• Babymom
    emeliemarietherese skrev 2008-05-12 09:20:09 följande:
    Vi ska på UL i början av juni, så då tänker vi nog ta reda på vad det är.Ja, vet ni vad det ska bli då? :)
    spännande :) Nä vet vet inte börjar bli jobbigt att inet veta hehe men men försöker hålla mig tills den är ute.
  • emeliemarietherese

Det är duktigt! Tror inte att jag skulle kunna av att hålla mig, hehe.
    Hur har du annars mått under graviditeten? har du haft mycket illamående och foglossning och andra krämpor?

• Babymom

Jo har mått ganska bra så ska väl inte klaga :P Lite problem med ryggont men de har lagt sig nu :S kanske för att ja är hemma o tar de lungt :P själv då?

• gravida06

Här har ni en till 88 bor i knivsta.. har dock en dotter som blir två i sommar.. men kanske kommer en till inom ett år..

Grattis till bebismagarna

• Babymom
    gravida06 skrev 2008-05-19 22:30:47 följande:
    Här har ni en till 88 bor i knivsta.. har dock en dotter som blir två i sommar.. men kanske kommer en till inom ett år.. Grattis till bebismagarna
    Va kul att de fanns några fler :) Kul med en dotter hehe okej :) tackar så mkt!
  • goingpanda

87:a är jag. har en son på snart 5 månader. Har nyss flyttat till uppsala.
    strongt att inte ta reda på könet, hade vi aldrig klarat (eller vi gjorde inte det) nyfikenheten var för stark. Men tillslut får man ju veta iallafall ! :P

• Babymom
    goingpanda skrev 2008-05-20 23:01:43 följande:
    87:a är jag. har en son på snart 5 månader. Har nyss flyttat till uppsala.strongt att inte ta reda på könet, hade vi aldrig klarat (eller vi gjorde inte det) nyfikenheten var för stark. Men tillslut får man ju veta iallafall ! :P
    Grattis till din lilla Valdemar :) såg att han heter så. Ja det är sååå svårt hehe håller på att bli tokig i bland men men det stämmer som du säger: man får ju reda på det sen :P

Hur trivs du i uppsala då föressten? Och välkommen hit :D
Svar på tråden Fler mammor/blivande mammor i Uppsala området??