Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Rabattkodstråden

Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 15:12:45 följande:
    nää det vet jag inte, men eftersom att den inte har speciellt avancerad adress så skulle man ju kunna chansa väldigt enkelt och vill dom inte att folk ska ha kupongerna borde dom väl inte lägga ut dom eller skriva mer specifika datum på den. Hade inte nån fått den via mail? Jag ser inte ut som nån hacker så jag säger att jag har fått den där
    jag tror ingen fått den via mail utan länken har bara lagts ut på olika internetsidor och på så sätt spridits...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-06-11 16:08:14 följande:
     Rean man ser på nätet är densamma som i butiken, såg jag idag, men de har fler plagg i butiken som inte finns på nätet.
    jag tycker rean skiljer sig en hel del. Dels finns det plagg i webshoppen som inte är nedsatta i butik och i butik finns det gamla plagg som redan reats i webshoppen.
  • Snorky
    LINDEX (brukar komma nya rabattkoder/kuponger runt den 15:e)

1. inget slutdatum???
    50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online.
    Kod: E30150 (gäller endast en gång, ibland funkar det två gånger/person)

2. tom 6/7-08
    50 kronor rabatt på lindex shop + affär
    http://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0825_club_kupong_SE.pdf
    kod: LC0825

3. tom 081031
    30% på valfritt babyplagg
    kod: C08006

KAPPAHL
    1. 25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160
    (ska nog bara funka en gång men ibland slinker samma mobilnr genom ett par gånger)

2.(tryck inte upp den flera gånger för man kan bara trycka upp den en gång så spara ner den första gången du tryckt upp den, dvs högerklicka och ta spara)
    http://www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/25procent.cfm

H&M
    1. kompensationsrabatt 50:-
    koder: 1304 och 7889
    (OBS!!! finns dom som använt kompensationskoder vid flertal tillfällen och då fått erinran från HM så tänk på det.....även om ni själva gör som ni vill

2. tom 080630
    Babyrabatt, strl 50-86, 50% på dyraste varan
    Kod 7897

HALÉNS
    1. tom ?
    100:- Rabatt vid order över 200:-
    rabattkod 1175

Ellos & Josefssons (giltig att blanda från dom företagen)
    1. tom 080630
    150 kr rabatt vid nybeställning för minst 400 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    Endast en check per ordertillfälle
    rabattkod: 170708

2. tom 080630
    300 kr rabatt vid nybeställning för minst 900 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    rabattkod: 170718

3. tom 080630
    450 kr rabatt vid nybeställning för minst 1350 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    rabattkod: 170728

4. T.o.m ?
    70 % på utvalda varor hos Josefssons.
    rabattkod: 576186

LaRedoute
    1.tom 080921
    100 kr rabatt vid ny beställning på minst 200 kr ur vår/sommarkatalog till ord priser, kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden
    rabattkod: 81410 eller 81411 (sista gäller vid 200 kr efter dragen rabatt stod det)

2. tom 080921
    Ange kod 81652 och få 40% på din favorit och få 25% på resten av din beställning.

3. tom 080921
    Ange kod 81240 och få 50% på din favorit och 10% på resten av din order, kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Jotex
    1. 50% på varfri artikel. rabattkod 1833

FujiDirekt
    1. 100 bilder gratis, 29 kr i porto tillkommer
    Gäller endast en gång/hushåll
    www.fujidirekt.se/asp/%5Fcampaign/hundra/

MediaMarkt - fotoframkallning
    1. 9 öre/bild upp till 1000 st vid uppladdning via nätet. Gäller tom 15 juni
    www.foto.mediamarkt.se/sections/

Wedins-Accent
    www.idrelay.com/customers/wedins/080609/kupon...

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

____

OBS!!! När inlägget kopieras måste ALLA långa länkar (tex lindex o kappahl) klistras in på nytt, annars funkar inte länkarna. Ni måste trycka upp länken o klistra in på nytt hela adressen...
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-06-11 16:42:12 följande:
    Jag hittar inte kupongen på rabattkod.se, bara de två andra rabatterna. ?
    ja, då är den borttagen nu för den fanns där för några dagar sen när jag kollade... Är helt 100 på det!!! Fattar inte vad Lindex håller på med... det är väl bara att låtsas som ingenting när något sånt hänt.
  • Snorky
    Hejpådig skrev 2008-06-11 17:56:10 följande:
    åhh lindex webbshop e sååå sega, beställde 31/5 o det har fortfarande ej kommit..står fraktas till butik nu o har gjort i 2 dagar...tråkigt att vänta!
    någon sa att de håller på att flytta sitt lager... kanske därför det dröjer?
  • Snorky
    Åsa1982 skrev 2008-06-11 19:48:51 följande:
    Ska köpa en del på lindex i shopen på nätet, 50:- funkar men inte 30% på ett valfritt barn plagg!Nån som vet varför? Funkar det för er?
    har du tagit ett BABY-plagg då? för det är ju så det står... kanske inte gäller på flick o pojk stl 86 o uppåt??
  • Snorky
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 22:52:45 följande:
    men det är ju inte första gången dom har gjort så med sina 50kronorsrabatter
    precis... isf borde de väl lärt sig en läxa!!!
  • Snorky
    ulrikahö skrev 2008-06-11 22:01:33 följande:
    Lindex har ju lite ekonomiska problem. Har ju t o m vart strid om företaget om uppköp... Kanske de bara vill ha in cash?...Men, jag klagar inte! :c) Å hjälper gärna till!
    känslan jag får är att Lindex inte verkar vara ett vidare bra skött företag. Asså jag tycker bara allt med Lindex känns så rörigt. Personalen rent generellt får jag känslan av att de inte mår så bra... sura o tvära, vet ingenting etc. Det här med clubkortet... ingenting är logiskt och det skapar bara irritation, inte ens de på kundtjänst vet vilka som får rabatter/mail/sms... det verkar vara helt slumpstyrt. Sen till de här kupongerna... butiker/personal hittar på egna regler för att de blir trötta på att folk skriver ut 10 kuponger och använder, ist för att rapportera högre upp att ändra kupongerna... skriva att de gäller bara en gång per person/köp etc. (trodde de gjort det förra månaden, men det verkar vara en engångsförteelse). Jag förstår om ekonomin inte går så bra med alla dessa kuponger som man alltid har i princip... och kuponger som gäller på rea, erbjudanden etc... de får ju inte in några pengar! Men inte ska man gnälla... det gynnar ju iaf kunden
  • Snorky
    Constelacion skrev 2008-06-12 07:04:39 följande:
    Prata med en personal på lindex en dag, det är så kupongerna fungerar... (pinsamt värre igentligen för det är bara om man har ett kreditkort där som man igentligen kan samla på sig poäng och få checkar.. en annan har bara ett lindexkort utan kredit, dock ä d ignen som sagt ngt alls om det ännu)FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
    ja, men så är det ju att det enbart är med kreditkort som man samlar poäng och får checker. Denna 50:- KUPONG är ingen check, utan kuponger som de skickar ut emellanåt åt de som har vanligt clubkort utan kredit. Denna kupong fanns senast i februari och skickades ut både på mail och i brev till de UTAN kreditkort. Så det är två skilda saker.
  • Snorky
    Småkottarna skrev 2008-06-13 18:41:56 följande:
    Den här 25% på valfritt plagg på kappahl som man själv får skriva ut och ta med sig till butiken. Funkar den att använda även om man inte registrerar sitt mibilnummer som det står att man ska göra? Kollar dom upp det?
    nä, de kollar inte upp det. hur ska de kunna göra det föresten?
    det är samma nummer på alla... det är bara att kolla hur länken är utformad.

jag har använt flera såna kuponger utan problem... de vet ju inte på något vis vem jag är när jag handlar om jag betalar kontant. Men att sitta o kolla upp sånt med mobilnummer, kontokortsnummer, medmerakortsnummer etc skulle kosta allt för mkt.... mer än vad det är värt för de pengarna man får i rabatt. Jag tror ärligt inte de bryr sig... kappahl har ju jämt och ständigt 25%-kuponger ute. Vet inte hur många omgångar man får hem varje månad i brevlådan. Jag hinner då aldrig med att utnyttja alla.
Svar på tråden Rabattkodstråden