Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Rabattkodstråden

Tina83 skrev 2008-06-04 19:46:09 följande:
    vilka får 50-kr kupongen? jag har inte fått nån.. (medlem)
    det är lite hux flux vilka som får... det finns inget logiskt system med deras erbjudanden via post, mail och sms. Jag brukar få sms och erbjudanden på posten. Förra året fick jag alltid deras mail med kuponger samt via post ibland, men nu får jag inte mail längre men varje månad på mail och sen de sms de skickar ut! Så jag förstår inte alls. Men det spelar ingen roll för mig, det länkas ju här i tråden ändå så man kommer åt kupongerna hur som helst.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

varje månad på post ska det stå, inte mail!! Snurrigt!

• Snorky
    Beiban skrev 2008-06-04 20:54:36 följande:
    Tänkte passa på att köpa kavat skor på ellos nu när det är rabatt, så är det alldeles utplockat på storlekar!!Nån som vet hur mycket barnfötter växer? Minna har ungefär 16-17 nu, vad kan hon tänkas ha till hösten då?
    menar du 16-17 i storlek eller i cm? Hur gammal är hon?
    Sen varierar skor vansinnigt mycket i storlek!!! Så man måste mäta skor o fötter inför varje köp och då ska en sko vara 10-15 mm större än foten (vinterskor 15-20 mm större). När skon är 5 mm större än foten är skon för liten. Kavat är rätt stora i storlek.
    Det är väldigt svårt att gissa sig till storlekar då barns fötter oftast växer stötvis, så man vet aldrig. Ibland växer de inte alls på ett halvår och sen hux flux är fötterna urväxta på en månad.
    Mina söner har haft stl 21 på kavat när de varit strax över året... stl 22 när de var runt 1½. Stl 23 runt 21 mån, 24 runt 2 år, 25 runt 2½ år och nu är han över 3 år och kan ha det än. Men snart kommer väl ett ryck!
  • Snorky
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-06 22:34:27 följande:
    men ååååååååh. skämtar dom att för att en vara är slut så håller dom på HELA paketet?
    nä, det gör de väl inte? jag brukar i princip alltid få delade leveranser från hm
  • Snorky
    obelix skrev 2008-06-09 19:07:48 följande:
    Jag har aldrig fått något via mailen, vad krävs för att få det? mer än att ha den registerad?
    det är så olika... vissa får, andra inte. Jag fick hela hösten kuponger via mail, sen hux flux så upphörde de och nu får jag aldrig. Men jag tycker det kvittar... de går ju att skriva ut här!
  • Snorky
    Lilaa skrev 2008-06-09 22:45:21 följande:
    kan man andvända lindex rabtten på 50 kr flera gånger?alltså skriva ut flera st och använda i omgångar?
    jaaaaaaaaaaaa
  • Snorky

jag skickar alltid in till fuji jämt och ständigt... brukar framkalla runt 100 bilder åt gången så blir det ju nästan gratis eftersom de jämt har det där erbjudandet! Jag är nöjd med deras bilder iaf och tycker de blir bra, och även min sambo som är en riktig fotonörd tycker de blir bra. Men det verkar vara en smaksak, har hört andra som inte tycker de är bra...

• Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-06-10 22:58:57 följande:
    Jag gillar Crimson bäst Men har aldrig sett att de haft erbjudande så de passar väl inte i denna tråden kanske
    mmm... där beställer vi förstoringar. Men fuji duger bra till vanliga små foton tycker vi.
  • Snorky
    Waomi skrev 2008-06-11 13:53:24 följande:
    Vill varna alla att använda den nyaste 50:- rabatten eftersom igår så fick jag veta då jag kom till kassan att den ska inte ens ha kommit ut ännu.. Det är tydligen ett internt "problem" som upptäcktes igår.. och man ska definitivt INTE kunna använda den mer än en gång...
    Det är fler de sagt det med kupongen till innan, så det kan inte ha upptäckts igår. Men det är ju larvigt... kupongen har blivit hackad... ja låt det gå för denna gång! Fixa sedan ett bättre eller säkrare system alt. lägg ut kupongen from det datum den ska finnas tillgänglig... svårare än så är det väl inte? det är ju bara att låta det vara denna gång när de är så puckade! Många människor är så dumma och tror att man inte hittar kuponger bara för att de inte syns... men det finns så många som är smartare än så!! Kupongen finns tom på rabattkod.se och de får ju tom betalat av Lindex för att lägga deras koder i listan! Så jag tror inte ett skvatt på alla rykten som florerar... nu får de ge sig!!

Och vadå inte kunna använda den mer än en gång? de är ju för roliga! Det är dags att de lär sig formulera sig på sina rabattkuponger isf. ALLA andra klädkedjor kan det men inte Lindex... Lindex kör med dubbla budskap hela tiden och alla butiker/kassörskor gör olika, typ vad de känner för. Sen tycker ju jag det är riktigt fräckt att komma med en bunt kuponger och använda de typ som pengar... en kupong per köp tycker jag kan vara vettigt. Men det ska alltid överdrivas och det kommer ju bara sluta på ett sätt, att det endast blir en kupong per person... om ens det.
  • Snorky
    Waomi skrev 2008-06-11 15:01:06 följande:
    Neh d e juh sant.. men hur ql är det att stå som en idiot när dom frågar i kassan vart man fått den här rabattkupongen ifrån och att den minsann inte skulle gälla nu..?
    den finns på rabattkod.se bla. så skulle de fråga mig skulle jag svara att jag fått den därifrån. Lindex betalar tom rabattkod.se varje gång nån trycker på koden och handlar på deras webshop!!
Svar på tråden Rabattkodstråden