• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Liten M
    Marianne83 skrev 2008-08-02 20:07:50 följande:
    Liten M: Jag upplever att deras kläder är rätt små... Kvaliteten har dessutom varit sådär... Fick en body därifrån i present, o trycket lossnade helt efter två tvättar. Fick även en sparkdräkt som det gick hål i i tyget vid en tryckknapp vid första användningen...
    Hmm, okej! Låter inget vidare alltså Då kör jag på säkra kort och köper de märken jag redan har. Tack för hjälpen!
  • Solia

Urban Elk?!?! Någon som vet hur deras kläser är till storlek och kvalitet?? Rea nu ju som någon här var snäll och berättade...

• första

Försökte använda Ellos-koden för att beställa en skohylla. Men den gäller inte på möbler. Suck! Ringde för att beställa då hemsidan strulade. De sa att de aldrig hade rabatter på möbler, som nu skoställ räknas som...

• Mini Pantern
    sara1981 skrev 2008-08-03 14:17:03 följande:
    Kan man använda den flera gånger?
    Japp det har jag gjort
    Mamma till de 5 underbaraste ungarna
  • Violfudge

har ni använt liberorrabatten när det hr varit sån där erbjudande i affären handla för 300 och få ett paket för 89:-.
    Kan man använda rabatten ändå? Står på att man inte kan egentligen, men fungerar det ändå?

• Ms Kanga
    Violfudge skrev 2008-08-03 14:46:50 följande:
    har ni använt liberorrabatten när det hr varit sån där erbjudande i affären handla för 300 och få ett paket för 89:-.Kan man använda rabatten ändå? Står på att man inte kan egentligen, men fungerar det ändå?
    ja men på Ica Maxi i Norrköping är det så att du måste handla för 200 kronor efter att 50-kronors rabatten dragits annars får du inte köpa för 89 kronor. Det råkade jag ut för när jag bara handlade lite extra grejer.
  • lugnåsbo

Och det går alldeles utmärkt att bara köpa ett paket blöjor rabatten dras ändå och änu har ingen kassörska kollat så noga på lappen så dom har inte kommenterat och om dom gör det är det ju bara att hämta ett paket till...

• Violfudge

Okej låter bra, smålänning som man är i grunden så vill man ju få så mycket som möjligt för pengarna!

Svar på tråden Rabattkodstråden