Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Rabattkodstråden

Ja lindexkoden funkar men inte på internet så man måste skriva ut den.

• lugnåsbo

vill bara meddela att 30% på valfri vara funkar för mej på internet... funkar det alltså inte för er andra, va konstigt??

• lugnåsbo

Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)
    men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!

men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?

• lugnåsbo

gå in i lindex snacktråden så finns den i TS

• lugnåsbo
    Svar på #455
    den funkar för mej iallafall.. är iallafall en länk om att det är förseningar i leveransen.
  • lugnåsbo
    Småkottarna skrev 2008-06-13 23:03:49 följande:
    Haha jag provade att skriva ut och fick ut dom i A4 format! Lite pinsamt kanske att sträcka fram ett helt A4 i kassan!
    ungefär ett halvt a4 blir den när man skriver ut den från länken.
  • lugnåsbo
    Småkottarna skrev 2008-06-13 23:12:44 följande:
    Menar du om man går in på länken och trycker arkiv-skriv ut rätt i länksidan? För där blev min också A4 size!
    nej men man trycker ju på skriv ut knappen på sidan inte genom arkiv då blev min typ a5
  • lugnåsbo

nu har dunnis lagt ut sin homepartykollektion i webshopen allt är för halva priset så det är rätt så billigt

www.dunnis.se

• lugnåsbo
    maadicken skrev 2008-06-17 16:29:28 följande:
    åh nej! säg inte så! jag hörde mig för här på fl innan jag beställde. fick flera svar att dom var små och smala i storlekarna, så jag drog till med 98/104 till sonen som nu har80/86.han ska inte ha kläderna förrän till hösten, men det är ju inte så kul om han drunknar i dom då och dom passar lagom till nästa sommar...
    jo dom är rätt stora i storleken på de flesta plaggen, vilket var det du köpte?
  • lugnåsbo
    ThereseK skrev 2008-06-19 07:57:39 följande:
    tänkte bara..jag behöver ju inte handla för nå visst belopp för å använda checken va? Jag kan handla för typ 60:- o ändå lämna fram kupongen??
    ja men du måste komma över 50 kronor...
  • lugnåsbo
    Hallontårta skrev 2008-06-19 08:44:50 följande:
    Nej det behöver man inte heller. Men man kan inte få pengar tillbaka om saken man köper kostar mindre. :>
    inte i n¨ån av dom butiker jag varit i, men det är väl olika som allt annat
  • lugnåsbo
    Gustafsmamma2005 skrev 2008-06-30 19:10:46 följande:
    Jar har då alltid fått betala 19 kronor.
    men det är inte fraktavgift utan expiditionsavgift o den är nog fortfarande kvar.
    På mitt lindex knorra dom när jag handlade för tredje gången på min kupong häromdan.
    -jaha o så har du en sån där, du har väl redan använt den?
    (ändå från en jag inte handlat av så dom snackar nog)
    Tyckte det var jättepinsamt men sa att jag pratat med kundtjänst och att dom formulerat sig fel. Är rätt många som gör så sa jag.
    -hmpf nää du är nog den enda och en sur blick o sen drog hon kupongen ändå...
    PINIT värre

På mitt lindex sa dom att det kanske inte blev halva reapriset eftersom dom sålt så bra ändå på den vanliga rean...!! (vet inte om det bara gällde min butik men det borde väl vara alla... annars sa hon att det borde bli i augusti om det blir av)
  • lugnåsbo

Och våran dotter använde knappt dom minsta blöjorna nånting, hade full sjå att hinna göra slut på ett paket. Då vägde hon 4 kilo när hon föddes.
    Bättre att köpa ett av varje o köpa till sen om det behövs.

• lugnåsbo
    LINDEX (brukar komma nya rabattkoder/kuponger runt den 15:e)
    1. tom 081031
    30% på valfritt babyplagg
    kod: C08006

2. tom ?
    Tag 2 betala för 1 på reavaror dock inte alla reavaror i butiken.

3. tom ?
    Tag 2 betala för 1 gäller alla reavaror på webben.
    Kod: LC0829

4. tom ?
    50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online.
    Kod : E30150

KAPPAHL
    1. 25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160
    (ska nog bara funka en gång men ibland slinker samma mobilnr genom ett par gånger)

2. (tryck inte upp den flera gånger för man kan bara trycka upp den en gång så spara ner den första gången du tryckt upp den, dvs högerklicka och ta spara)
    http://www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/25procent.cfm

H&M
    1. kompensationsrabatt 50:-
    koder: 1304 och 7889
    (OBS!!! finns dom som använt kompensationskoder vid flertal tillfällen och då fått erinran från HM så tänk på det.....även om ni själva gör som ni vill

HALÉNS
     tom ?
    100:- Rabatt vid order över 200:-
    rabattkod 1175

Ellos & Josefssons (giltig att blanda från dom företagen)
    1. T.o.m ?
    70 % på utvalda varor hos Josefssons.
    rabattkod: 576186

LaRedoute
    1.tom 080921
    100 kr rabatt vid ny beställning på minst 200 kr ur vår/sommarkatalog till ord priser, kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden
    rabattkod: 81410 eller 81411 (sista gäller vid 200 kr efter dragen rabatt stod det)

2. tom 080921
    Ange kod 81652 och få 40% på din favorit och få 25% på resten av din beställning.

3. tom 080921
    Ange kod 81240 och få 50% på din favorit och 10% på resten av din order, kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Jotex
    1. 50% på varfri artikel. rabattkod 1833

FujiDirekt
    1. 100 bilder gratis, 29 kr i porto tillkommer
    Gäller endast en gång/hushåll
    www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/ (hmm verkar inte funka längre??)

Libero
    1. 50 kr rabatt vid köp av två liberopaket
    http://www.smartaboutyou.com/libero/111727/Libero_Rabattkupong.pdf

Semper

Köp 12 marburkar från semper och få 30kr rabatt
    http://barn.semper.se/sv/content/vaelj-12-favoriter-30-kronor-rabatt

ALLMÄNT
    www.rabattkod.se

www.kidsbutik.se/kidsbutik/
    ange kod SOLA så får ni 30% rabatt på alla barnkläder..

Glocalnet, gratis startpaket och 25 kr att ringa för
    www.gratis.se/nyheter/visa.php?id=1553

CDON
    1. Fri frakt, ange kod TDbe4Qj

OBS!!!
    När inlägget kopieras måste ALLA långa länkar (tex lindex o kappahl) klistras in på nytt, annars funkar inte länkarna. Ni måste trycka upp länken o klistra in på nytt hela adressen...

• lugnåsbo

liten familj:
    jaha vi la upp samtidigt men dina länkar funkar inte för man måste kopiera hela adresserna o inte inlägget rakt av.
    Bara så du vet till nästa gång...

• lugnåsbo

kupongen från kappahl blir ungefär som ett halvt a4 när jag skrev ut den

• lugnåsbo

Och det går alldeles utmärkt att bara köpa ett paket blöjor rabatten dras ändå och änu har ingen kassörska kollat så noga på lappen så dom har inte kommenterat och om dom gör det är det ju bara att hämta ett paket till...

Svar på tråden Rabattkodstråden