• Anonym

Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?

Hur illa var det?

Jag älskar min sambo men vi klickar inte i sängen.
    Han är så försiktig och vågar inte ta i mig.
    Jag blir helt blockerad och vet inte vad han vill när han bara ligger och fingrar lite utan att säga eller visa vad han vill och han svarar inte på det heller när jag frågar.
    Han tror att jag ska bli tokkåt bara av att han pillar lite på mitt venusberg. Längre ner vågar han inte känna.

Han vill inte prova nya saker utan vi kör samma sex som vi gjorde när vi blev ett par för 2 år sedan!

Dessutom är han inte så välutrustad. När jag läser här så skulle nog majoriteten av alla tjejer säga att han har en mini... !

Är jag galen som längtar efter en annan man?
    Allt annat är ju så bra mellan oss...

• Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?
  • Anonym (linda)

Jag tycker förresen absolut att du ska prata med honom på allvar om det här, sex ÄR en viktig sak i ett förhållande!

• Anonym

Det går inte att prata om det med honom. Då blir han dödeppad och börjar säga saker om att han är kass i sängen. Och ja det ÄR han ju! Och han säger alltid artt det är så han är, han kan inte förändra sig.

• Anonym (man)

Ibland finns det ju saker som man inte kan prata sig ur, och är man på olika plan sexuellt kan det vara svårt att förändra. Tror du verkligen att det går? Din kille låter lite som ett hopplöst fall när det gäller att leva upp till dina förväntningar. Låter som du mentalt förbereder dig på att avsluta förhållandet. Gör det i så fall utan att såga hans förmåga i sängen, det kan knäcka vem som helst för lång tid. Säg hellre att ni växt infrån varandra än att han har för liten k*k...

Jag har skilt mig på grund av att sexlivet stagnerade helt och känslorna försvann. Nu har jag det mycket bättre...

• Anonym

Känslorna har inte försvunnit, jag är jättekär i honom..
    Älskar honom och vet till 100% att han älskar mig.
    Ändå är detta så stort problem att jag kan tänka mig att lämna honom.
    Men gör jag fel?

• Kimma72
    Anonym skrev 2008-05-06 15:29:51 följande:
    Känslorna har inte försvunnit, jag är jättekär i honom..Älskar honom och vet till 100% att han älskar mig. Ändå är detta så stort problem att jag kan tänka mig att lämna honom. Men gör jag fel?
    Det vet bara du men kan du med säkerhet säga att du kan leva med ert usla sexliv resten av livet så tycker jag du ska stanna. Kan du INTE det, ja då har du svaret där.
  • Anonym

Men då får jag kanske leva ensam och det vill jag inte.
    Eller så träffar jag någon som är bra i sängen men som jag inte passar lika bra ihop med.
    Det känns inte som att man kan få allt.

• ÄlskadeUnge
    Anonym skrev 2008-05-06 15:41:31 följande:
    Men då får jag kanske leva ensam och det vill jag inte. Eller så träffar jag någon som är bra i sängen men som jag inte passar lika bra ihop med. Det känns inte som att man kan få allt.
    Då har du nog inte så mycket annat val än att försöka prata med honom, eller att leva med det?
  • Matheus mamma

Jag tycker inte du ska ge upp honom så lätt. Fråga honom vad han gillar och vad han har för fantasier. Han kanske bara är hämmad och kanske vaknar upp om du försöker locka honom. När han håller på så säg till honom tex; stoppa in ett finger, ta mej hårdare osv och sedan när ni bara sitter i soffan kanske du kan uppmuntra honom med att det var så skönt när han gjorde det så kanske han vågar mer... jag skulle iallafall ha gjort det.

Sarahs lyx och lantblogg
  • Anonym (man)

Jag tror du är ganska ung. Underskatta inte vad sexlivet betyder för ett förhållande på lång sikt, man blir helt enkelt tokig av att det inte fungerar. Man kan faktiskt få allt, eller nästan allt, i ett förhållande och ska man kompromissa med något så hellre då att partnern har ett fritidsintresse man inte gillar eller knäppa föräldrar än att han inte kan och vill knulla ofta och ordentligt.

Du säger att du är kär, men kan man egentligen vara kär i någon som du samtidigt känner dig så besviken på? Sex är ju viktigt för dig. Ut och se dig om efter någon som passar dig bättre, du har alla möjligheter att hitta honom.

• Matheus mamma

Åh, vad gulligt sagt!

Sarahs lyx och lantblogg
Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?