• Lycka1012

trombyl/barnalbyl någon som har erfarenhet?

Intressant fråga, undrar samma sak själv! Läste den gamla tråden och ska nog köpa albyl redan imorgon. När ska man börja äta dem tror ni? På en gång eller samma dag som insättning? Hur gör ni som äter trombyl?

• Lycka1012

Tack finessan!

Mina läkare tror inte på trombyl, så jag får inget utskrivet, därför funderade jag på albyl istället. Vet nån hur mycket man ska ta? Har hört både en halv och 3/4. Vet nån varför man inte ska ta en hel?

Hur tänkte du göra flowerLowa?

Många frågor trots att jag hängt här snart 3 år...

• Lycka1012

Här är en till som köpt albyl minor idag! Så varje tablett är 250 mg och om man ska ta 150mg så blir det 60% av tabletten. 75mg blir 30%. Om man gör det lite lättare för sig och delar den på mitten blir det 125 mg. Tror ni experter att det är ok? Eller är det just 75 el.150 som man ska hålla sig till?

Eftersom Jojjan fick börja vid sprutstart så sätter jag nog igång med knaprandet imorogn. Är det något annat jag bör tänka på? Tid man ska ta den? Annat man inte ska äta tillsammans med den?

Tack tjejer, ni är helt ovärdeliga!

KRAM

• Lycka1012

Då gör jag som du, flowerLowa, tar en halv tablett dvs 125 mg! Bebis, here we come

KRAM

Svar på tråden trombyl/barnalbyl någon som har erfarenhet?