Inlägg från: Meme06 |Visa alla inlägg
  • Meme06

Mutsy del 7

Hej!
    Är det någon som vet vilken sittdyna som passar en Urban Rider och var jag kan köpa en???
    OTH:s passar ganska bra men är för kort i ryggen.

Mvh

• Meme06
    linn78 skrev 2008-06-26 22:41:12 följande:
    joho!!! vagnen har kommit idag!!! och den är så fin... Nu har jag bara en fråga, har försökt med alla medel att sänka sitthöjden alltså där rumpan är, där barnet sitter, den är ju höj och sänkbar så det blir mer vinkel. Jag kan trycka in och snurra på kanpparna på sidorna men får inte den till att stanna nere som jag vill ha den utan den åker upp igen med en gång... Hur gör man?
    Hej!
    Du ska öppna baksidan av sittdelen (Tyget), ta bort gummi banden från sidorna och sedan snurra på knapparna...så står det i manualen och det funkar.
  • Meme06

Hej igen!

Min dotter behöver en sittdyna till hennes Urban Rider, jag tycker att hon blir för varm nu när hon sitter länge i vagnen.
    Vilken modell ska jag köpa?...jag provade en OTH men den är lite kort i ryggen.
    Vilken använder du på din Mutsy?
    MvH

• Meme06
    Svar på #120
    Hej!
    Jag har en Urban Rider och använder styret på lägsta läget för att jag är ännu kortare, 1.55 cm bara!... men det känns bra, har inte fått ont någonstans. Tror inte att höjden på styret skiljer mycket från en slider till en UR. Jag försökte läsa om det stod om det på deras hemsida men hittade inget.

Mvh
Svar på tråden Mutsy del 7