Inlägg från: xxSilvaxx |Visa alla inlägg
  • xxSilvaxx

Mutsy del 7

Bra initiativ tycker jag

• xxSilvaxx

skit o skit o ännu mer skit

Lyckades på något mystiskt vis knäcka en del av plasten som håller suffletten på min mutsy transporter OCH SOM INTE DET VORE NOG... ett par dagar senare knäcktes hela leden där den viks ihop

Mailat den svenska imoptören av mutsy, men fick ett snäsigt mail om att de minsann inte tänker fixa några reservdelar om de inte sålt vagnen i Sverige (jag skrev klart o tydligt att jag skulle KÖPA reservdelar, inte kräva...) Kunde inte behärska mig utan svarade ungefär lika snäsigt tillbaka att om de hade haft transportern tillgänglig i sverige hade jag köpt den där... O att nästa mutsy vi köper numer garanterat kommer bli från tyskland o inte från dem. Blir så irriterad på dålig service, sälja vara som vara oavsett om det är en åkpåse eller en reservdel

Har inte själv köpt vagnen utan köpt beg. därav dilemmat. Försökt kontakta mutsy på egna hemsidan, men får inget svar. Inte heller från ping-pong än så länge...

Skit o skit som sagt.

Kontentan är; NÅN som har någon idé över vad jag ska göra? Vart jag kan få tag på reservdelar som passar? -Känner inte riktigt för att bara deponera vagnen på tippen heller, den är nästan ny ju

tacksam för alla svar!!

• xxSilvaxx

Hej

Har kladdat ner lite info om transportern ur min synvinkel i faq-tråden som ombedd. (hoppas jag nu inte blir strimlad för det)

frågor o div. tar vi ju här istället

Svar på tråden Mutsy del 7