Mysens dagbok: jag hade nog känt likadant som dig, om jag inte hade haft min mamma att åka till. Är där många dagar i veckan. Nästan så det blir jobbigt att åka dit, fast ändå att det väger upp för att det är jobbigare att gå hemma ensam. Har bara min granne som e hemma med barn också, och min kollega, fast henne träffar jag knappt aldrig. Hon har så många vänner hon umgås med redan. Det du skrev: Jag o sambon bråkar ganska ofta, och jag känner mig ganska ensam med ansvaret.
Så har jag känt mååånga gånger, och det är inte särskilt kul. Jag hoppas det blir bättre. Det har det nu blivit för oss. Tror det var en kombination av att prata ut om våra känslor, och mer sömn för min del.
Usch vad kallt det är här. Ställde ner värmesystemet, för elementen går för fullt för att vi har öppet tex altandörren, så nu istället e det svinkallt här, tycker iaf jag som gillar värme. Det är varmare ute.
Dags att duscha... å sen får jag se vad jag gör... åker väl till min mamma igen...eller om det går att få hit henne, fast min far ville gräva i trädgården så det blir nog inget med det. Han ville ha hjälp att köra skottkärran m.m. E lite orolig för honom. Han är 69 i höst och har tagit sönder och kört iväg en stor stenmur. Han får väl hjärtinfarkt på köpet. usch. tur mamma kan hålla koll på honom. Envis som han är ska han ta bort VARENDA sten, tom de som är onödiga att ta bort. Nån mer än jag som har gamla föräldrar? (jag e sladdis)