Solskensbullen skrev 2008-06-18 09:53:23 följande:
Halloj alla, Am Zandra: Hur ofta har du gjort dina prover. Har du också gjort 2 gånger med 6 veckors mellanrum och sen inte förrens efter 3 månader? Jag väntar på att få tid till tagning i Juli/Augusti. Väntar ju ocå som du på att få OP tid, men det känns som att det ligger långt bort. Fast nu har jag börjat att känna mig tröttare men måste upp och ta hand om sonen på morgonen och stressa iväg till jobbet. Vet ni om man kan ringa dit och be om att ta proverna tidigare om man börjar att känna sig dålig?
oj då nu sviker absolut mitt dåliga minne så du får ursäkta om det blir virrigt. de första proverna minns jag inte riktigt hur jag tog, sen fick jag iaf vänta 3 månader tills hon nu ringde för ca 2 veckor sen(?) o sa att jag ska ta nya prover om två månader (så det blir väl typ 3 månader mellan de provtagningarna eftersom hon ringde 3 veckor efter provtagningen)..så jag räknar väl med att få operation efter det nån gång. hoppas på operation i augusti/september så jag kan börja plugga sen, men precis som du säger så känns det lite långt borta. jag tror jag lugnar ner mig bara jag får hem en tid för operation...
vet inte om man kan ta de proverna tidigare. du kan väl ringa o höra med de om du blir sämre?? känner mig också trött o eländig, men jag har ju haft en hemsk förkylning. trodde det var de vita blodkropparna som var fel så jag åkte in till läkarn. men det var ingen fara, var "bara" nå't virus så jag vet inte riktigt om tröttheten beror på sjukdommen eller viruset..läkarn rekommenderade vila. nästan så man frågade hur det ska gå till att vila när man är ensam med sin bebis hela dagarna
.