hahaha . får jag oxå vara med o skrika lite??. har dock snart skrikit i 7 månader så jag hoppas att man slipper det snart. känner igen beskrivningen om att man känner sig som 85 år. jag får ju bara bita ihop och försöka bära min lilla knodd fastän jag inte alls orkar det. längtar tills han tar sig fram på egen hand!! har mest ont i knäna och ryggen just nu. man vänjer sig nog vid att man är stel så jag känner inte av det så mycket idag bortsett från att jag har svårt att böja på knäna, skriva och ta av mig kläderna fast det kan ju min sambo hjälpa mig med. det är bara när jag sitter still en längre stund som kroppen "låser" sig och känns riktigt stel och värker.
lider verkligen med er som gått upp i vikt!! jag har ju överproduktion så jag ser ut som en som inte äter nå't istället fastän jag vräker i mig mat. ser dessutom ut som att jag råkat köpa för stora kläder, pinsamt värre . har ju liksom aldrig varit smal. trodde aldrig att jag skulle längta efter att gå upp i vikt igen, men jag vill ju ha tillbaks min kropp.
Luckystar: grattis till dina bra värden!! hur länge har du gått på mediciner för att få bra värden då?? vet tyvärr inte svaret på din fråga. kommer väl den dag då jag själv undrar över det så jag hoppas nån annan svarar.