Bra ansiktskräm för torr o känslig hy?
Hej!
Jag har väldigt torr och känslig hy och har inte hittat några bra produkter som jag trivs med till 100%. Har testat både dyra och billiga, men det är så svårt. Är det någon som har något bra tips?
Hej!
Jag har väldigt torr och känslig hy och har inte hittat några bra produkter som jag trivs med till 100%. Har testat både dyra och billiga, men det är så svårt. Är det någon som har något bra tips?
Hej, Ok tack, jag har själv använt Darphin förut men tyckte att huden började flaga lite så jag ville kolla om det finns ngr andra. Men kolla gärna vad den heter iallafall.
Tack! Någon mer som har fler tips? Jag har testat Darphin, Biotherm, Shiseido, Eucerin från apoteket.....Kanske ska testa Elisabeth Arden...läste ngt bra om den i Damernas Värld också.
Tack för alla tips, den här gången har jag valt att köpa Weleda från hälsokosten, bra pris också fick rengöringskräm, ansiktsvatten o kräm för 330 kr, och det är lika mkt jag brukar lägga bara på ansiktskrämen så nu ska vi se hur den fungerar. Funkar inte detta får jag testa några av era andra tips.
Hade ju köpt Weledas produkter i Iris-serien, men de var inte så bra, känns ganska starka tycker jag, de var inte direkt för torr o känslig hy, utan normal till torr....passade inte så bra. Har nu köpt nya igen!! Lumene´s produkter, hittade ngn som hette Blue sensitive drops....samt rengöring o ansiktsvatten, får se hur de funkar, hoppas de är bra, ganska bra pris iallafall.......
Med tanke på alla pengar jag lägger ner på hudprodukter kanske jag borde gått till hudterapeut från början! Tihi. Ha en bra dag alla!!