• Anonym

Muspruttar, så jävla pinsamt!

Jag hade sex med en kille för ett tag sedan, våran relation består bara i sex, eller relation det var första gången vi gjorde det tillsammans, jag brukar aldrig få muspruttar men naturligtvis så börjar det låta från fittan INNAN han ens har stoppat in den! Han hade bara haft ett finger inne, jag ville bara dö och påpekade väldigt tydligt att det var fittan ljudet kom ifrån :( uusch, sen lät det två gånger till.

Dessutom var han skitsnygg.

Finns det några knep för att förhindra ljuden eller är det bara att försöka skratta åt?

• Svar på tråden Muspruttar, så jävla pinsamt!
  • Anonym

har hänt mig också men min pojkvän bryr sig inte om det han fattar varför det blir så jag har också tyckt att det har varit pinsamt och har velat bara försvinna i det ögonblicket,men den killen har varit med om det förr det kan jag lova...och ibland är det bra att få sig ett litet skratt i sängen.

• Anonym

Nä ljudet av en redig brakare är inte det trevligaste! det låter hemskt och känns äckligt, dödar stämingen, och om man lyckas skratta över det blir det värre ännu mer luft strömmar ut i takt med skrattet. önskar det fanns en ventil på venusberget som pyser ut luften diskret

Svar på tråden Muspruttar, så jävla pinsamt!