• Anonym

Muspruttar, så jävla pinsamt!

Jag hade sex med en kille för ett tag sedan, våran relation består bara i sex, eller relation det var första gången vi gjorde det tillsammans, jag brukar aldrig få muspruttar men naturligtvis så börjar det låta från fittan INNAN han ens har stoppat in den! Han hade bara haft ett finger inne, jag ville bara dö och påpekade väldigt tydligt att det var fittan ljudet kom ifrån :( uusch, sen lät det två gånger till.

Dessutom var han skitsnygg.

Finns det några knep för att förhindra ljuden eller är det bara att försöka skratta åt?

• Svar på tråden Muspruttar, så jävla pinsamt!
  • Gung Ho

Äh, det händer.

Inte mycket att bry sig om. Det värsta som brukar hända är att man skrattar (tillsammans) och kommer av sig en stund...

• guaruska1

bry dig inte, det är naturligt. Vi killar bryr oss inte om sånt. Det är inte nåt som du gör, det blir så när man för in fingret, fingrarna eller kuken. Då kommer det in luft i fittan...som måste ut igen. Det blir mest så bakifrån. go natt.

• Anonym

har hänt mig också men min pojkvän bryr sig inte om det han fattar varför det blir så jag har också tyckt att det har varit pinsamt och har velat bara försvinna i det ögonblicket,men den killen har varit med om det förr det kan jag lova...och ibland är det bra att få sig ett litet skratt i sängen.

• Sandra 22 år

Äsch! Det är en sån där sak som tjejer tänker mer på än killar. De har nog varit med om det förut, det är inget ovanligt! :) Det som kommer in, måste komma ut också! ;)

• sweet n sour

nej gud nej, bry dig inte om det!

men jag undrar en sak... verkar som om muspruttarna för min del inte alls kommer lika ofta som förr, va nog år sen sist! hur kommer det sig? om nån vet...

• gulemamman

Äsch. det är är inget att skämmas för! och jag lovar att alla killar som har någon form av erfarenhet har varit med om detta förr och VET att du inte ligger där och fiser liksom

• Anonym (jobbigt)

visst vet jag att det är naturligt och att det händer "alla"......
    men jag tycker det är jättejobbigt.....
    dels för att jag känner det väldigt tydligt när luften kommer in i f*ttan och det känns obehagligt....
    sen när den väl ska ut igen blir det bara värre....om det bara vore ljudet så  hade jag inte sagt något om det.....men känslan är så obehaglig.....

ingen som vet hur man kan göra för att få bort det...
    jag gör knipövningar och är enligt min man lika trång som förrut.....nästan trängre

det har alltså blivit värre det senaste året

• Valkyriah

Ähh,fittpruttar är skitkul,önskar det hände oftare

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym

Nä ljudet av en redig brakare är inte det trevligaste! det låter hemskt och känns äckligt, dödar stämingen, och om man lyckas skratta över det blir det värre ännu mer luft strömmar ut i takt med skrattet. önskar det fanns en ventil på venusberget som pyser ut luften diskret

• timri

Händer väl alla någon gång, inget att göra åt

• Thery

Sådant som händer. Mänskliga ljud har vi alla. Bättre att skratta lite åt saken istället för att lägga så stor fokus på det.

• Immini

Jag skrattar åt det. Det är ju liksom sånt som händer.
    Inget att göra åt.
    Tror även att denna kille varit med om detta innan och vet vad det handlar om.
    Gör det till en rolig grej istället för att skämmas. Du har garanterat mycket bättre sex med denna killen om ni skrattar åt det istället för att du ska skämmas...

• Anonym (Finskan)

Min kille tycker det är skitkul me muspruttar...

• Be Ja

Precis inget ni tjejer/kvinnor behöver oroa er för, de flesta killar/män vet att det är ganska vanligt med muspruttar (det hör liksom till sexet) och sex ska ju både låta, få vara vått osv. 

• Anonym (Susanne)
    Anonym (Finskan) skrev 2008-04-24 11:56:42 följande:

Min kille tycker det är skitkul me muspruttar...

Jättekul verkligen...Låter inte som en vuxen person om man tycker att något sådant är skitkul.
Svar på tråden Muspruttar, så jävla pinsamt!