Inlägg från: kitto |Visa alla inlägg
  • kitto

tonåringar

Vad glad jag blev när jag fann denna sida,äntligen någon mer med tonåring i huset....Hej nilla! jag har en son på 17 som går ur 9an i år och han kämpar för att få upp betygen så han kommer in på den linje han vill (fordon) han är trött på morgonen och jag tror bara det hör tonåren till så du behöver absolut inte känna dig som en skitdålig förälder.Hur gamal är din dotter?

• kitto

Helt klart kommer det bli bättre, klart dom små liven är trötta på morgonen och vakna om kvällarna det hör tonåringen till tror jag.... Min son nu 17 och sista året i 9an ha det extra jobbigt nu med allt arbete som ska vara klart och pressen om höga betyg.

• kitto

Borde kanske inte ha skaffat barn om du inte kan uppfostra dom.

Här är det inte tal om att inte kunna uppfostra barnen, utan det är helt enkelt en process i våra ungdomars liv som diskuteras här.

• kitto

Jasså du jagvillintehaenförbannadsignatur. Är du ett proffs?

Synd att denna tråd inte höll sig:(

• kitto

Ja du nilla...vi kanske skulle ha tagit ett körkort på barn innan vi skaffade dom:) Men IDIOTER finns det gott om tyvär men vi två vet nog hur det ligger till med tonåringar och trötthet det är vi nog inte ensama om. Hade senast idag en dispyt med min son som drog sig för länge i sängen och nästan missade bussen men,men han kom då iväg!

• kitto

Avundas dig inte ROGG :)har bara en tonåring och har fullt upp med den bara.Men samtidigt så har man ju lite kul åt dom små liven också. Ordspråket Små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer stämmer in gott...

Svar på tråden tonåringar