tonåringar
Svar på #15
Kan vi inte fortsätta från början? Det var ju så intressant! Snälla! Jag har tre tonåringar i huset och JA de är trötta De växer ju också så det knakar och hormoner och allt. Sen ska vi inte tala om deras dag Skolan, läxor, kompisar som de ska MSN:a med SMS:a med och prata på telefon med. Det ska spelas spel och surfas på datorn, och sen är det fritidsintressen som sport, gitarrspelande, scouter dans.SEN så är det flick och pojkvänner De vill också hålla sig ajour med allt som händer runt ikring dem.Titta på tv vissa program som de sedan diskuterar på skolan. Sen får de faktiskt hjälpa till lite hemma också med lite småsysslor.Duschas gör det ju ständigt fastän jag har försökt att prata lite fint om att huden torkar osv.Det ska rakas och pudras och håret är superviktigt. Tänderna borstas avigt och rätt och det ska vara MUNSKÖLJ samt tuggummi med stark mintsmak så att de absolut inte kan lukta det minsta. Jag hade varit ett vrak om jag skulle vara tonåring idag det är ett som är säkert.Men vi har 21.30 sängläge här och släckning av lampan 22.00 på vardagarna På helgerna är det fritt. Men vi har varit noga med att de inte får sitta och spela flera timmar om dagen och så. De får gå ut lite också och få lite luft PUUH det var en hel del det!!!