Vattenpipa...
Har hittat både en vanlig pipa och något annat konstigt rör i min sons väska. Han säger att det är en vattenpipa. Hur fungerar den och vad röker man egentligen i den? Är det vanlig tobak eller ska jag bli orolig på riktigt?
Har hittat både en vanlig pipa och något annat konstigt rör i min sons väska. Han säger att det är en vattenpipa. Hur fungerar den och vad röker man egentligen i den? Är det vanlig tobak eller ska jag bli orolig på riktigt?
Min man röker vattenpipa och han säger att det e starkare än vanlig cigarett .. o han säger att det e en ren tobak .. Sj vatten pipan är en stor igentligen så den kan läggas i en ryggsäck men då e det minsta vatten pipan..
om han röker marihuana så e d inge farligt, alkohol är farligare. Det finns inte en enda människa som dött av marihuana, men flera miljoner som dött av alkohol. dessutom är han 20 o inte 13
Hej hej.
i vattenpipor kan man röka hasch och marijuana men lika gärna smaksatt tobak vilket är jättevanligt i andra länder.
Behövver inte vara vanligt.
hemrullade joints röker man ofta med filer men då så ser man att dom är hemrullade. inte vanligt att man rullra vanliga cigg till joints.
Vad BRA att din son har skaffat sig lite sunt förnuft och väljer det MINDRE skadliga berusningsmedlet i jämförelse med alkohol.
Vad DÅLIGT att han riskerar att trakasseras och förföljas av den svenska staten för sitt förnuftiga beslut. Var stolt över din son för att han kan tänka själv, fall inte för rädslan och okunskapen som har förgiftat detta land i dessa frågor.
Det vill ju ingen. Olagligheten har inget vetenskapligt stöd, den är baserad på villfarelser och vidskepelse.
javisst är det tråkigt.
Blir det inte ganska mycket rök som en person andas in jämfört med en cigarett?
Är det tobak som luktar frukt?
Jag var 10 år gammal när denna tråd senast uppdaterades. Idag är jag 23. VARFÖR svara på nåt 13 år senare, tror whatever problem de hade lär vara lösta för länge sedan. Sluta väck gamla trådar
Jag var 10 år gammal när denna tråd senast uppdaterades. Idag är jag 23. VARFÖR svara på nåt 13 år senare, tror whatever problem de hade lär vara lösta för länge sedan. Sluta väck gamla trådar