• Heleneced

Tråd nummer 4 för oss som är rädda både för snitt och vaginala förlossningar!

Jag skriver in mig på listan. Jag är rädd för förlossningen, har haft både vaginalt och kejsarsnitt som gått dåligt (fast mina barn lever och de är värda allt såklart)Nu är det mindre än sex veckor kvar och det är bestämt att jag ska prova på vaginal förlossning som är min dröm att klara. Det blir kejsarsnitt efter 24 timmar för att livmodern inte ska bli för svag och börja blöda, som den gjorde sist. Jag har varit hos Aurora en gång och ska dit igen om två veckjor för att skriva mitt förlossningsbrev. Jag kikar in här lite då och då!

Nennis1 - BF 3 maj
    mammamu76 - Bf 17 Juni
    Karlstadtös- bf i oktober (nytt ultraljud i maj)
    Sebbe Snutt - BF 23 sept
    Guido - BF 27 juli
    Heleneced - bf 4 juni, tredje barnet

• Heleneced

Nån som börjat fundera på förlossningsbrev? Vad ska ni ha med? Jag ska på mitt andra besök hos Aurora om nån vecka och ill inte missa något
    Nennis 1 - inget nytt? LYCKA TILL! Hoppas att allt går alldeles fantastiskt.

• Heleneced

Nennis1 - jag förstår hur du känner för jag känner likadant. Jag ill bara att det ska vara över för jag längtar så otroligt mycket efter vår lilla gosse...Lyllo dig som har så kort tid kvar

Svar på tråden Tråd nummer 4 för oss som är rädda både för snitt och vaginala förlossningar!