2008 del2
här händer väl inget förutom att jag trivs på jobbet.
Vet inte exakt vilken dag jag är på än... antingen fick jag mens den 7 eller 10 maj.. hmm kram tjejer.
här händer väl inget förutom att jag trivs på jobbet.
Vet inte exakt vilken dag jag är på än... antingen fick jag mens den 7 eller 10 maj.. hmm kram tjejer.
Vi får se när tanten behagar komma. Drömde om gravtest i går morse igen... suckar... En kille som var kär i mig tyckte jag skulle köpa, inte än sa jag.
ja ja.. dessa drömmar hatar jag.
kram tjejer..
munsår suck. så det är väl mens på g.
Det e lite irri är bara förnamnet.. suck... sabla munsår kom efter Robin. morrar lite till. Vi hade iaf sex nu innan syndafloden.. käkar lite choklad. Blockchoklad.
Fryser lite nu eftersom jag varit ute när det är varmt ute.. Chokladen är iaf god. tröstäter lite.
kram vännerna mina.
Trivs bra på jobbet och dom säger jag är duktig. Inte än men kanske snart. Har träffat en kollega som är med i samma kyrka som mig. Överöser honom med min historia. haha..
Fast jag har inte träffat honom förräns nu eftersom jag inte bor i samma stad som kyrkan är i.
Jag håller med dig jobbet är lite bättre man slipper tänka så mycket på bebbe. Även om det inte har med det å göra.. svammel.
Fick lite vita flytningar och hade lite sex då men det räckte nog inte.
Så kanske snart träffar jag honom och hans familj i Aneby, jag och magnus. Det vore trevligt. Hans fru och jag har iaf coca cola gemensamt som vi kan skåla i. Men han är bara där tillfälligt då vi har ont om folk.
Man får iaf armmuskler på jobbet. Det behöver jag. hihi. Min kontaktperson tycker jag ska se detta som en utbildning och så får jag goda referenser.
Hur går det för dig på ditt jobb? Har du det kul?
kraaaaaaaaam
36.7 i morse så jag väntar mens idag.. Lite deppig. Har jag tur kommer den i morgon iaf.. Hemma. Ger lite lätt upp. kram tjejer.
pryopyret vad bra, du kan få den nästa månad. DÅ ska jag ju föda igen i februari har jag bestämt. usch grät igår en skvätt av saknaden av Robin.
blä. LIte bättre idag fast mensvärk.
Orkar ju inte lika mycket då. Bättre nu iaf.
kram vännerna mina.
Jag var dum och åt en marschoklad. Spår av nötter i den och ont i magen och huvud. Tog en migränmedicin. suck. Lite ont i magen nu med. Undrar om man e extra känslig nu när det är som värst ute säsongen. Nu vet jag undvik all choklad. suck. Blev lite rädd för allergin. Till helgen börjar vi sexa igen haha..
kram tjejer.
hej tjejer.. Antar att äl är på g. Munsår = äl... Bra tecken iof men ont tecken. buhu. Vi har myst på i helgen. Ska ff mysa i veckan. hihi.... Han undrar ibland när jag har äl, det märks ju iof *s* kram tjejer.
Magnus fick en fästing och testade sig och han har borelia. blä. Så han fick penicilin nu i 10 dar, men tur vi har haft sex innan nu iaf. Hoppas han kryar på sig lite nu i veckan så vi kan ha sex iaf. kram tjejer.
pergon gjorde mig illamående efter behandlingen.. blä. Lycka till pyropyret...
morsdag och jag saknar min lille plutt...
SOligt fint väder har vi iaf. kram tjejer..
Hej tjejer i solen...
Trött och kissenödig.. Men det är säkert inget... Gäsp.... :O Somnade lite nu på eftermiddankvällen.
Lite deppig idag men det går väl över så småningom. vill plantera om blommorna som jag har.. Stort projekt ju....
Dötrist å vänta på bim.. kram tjejer...
Lycka till och krya på din gube.. Själv väntar jag på bim.. så trist.. blä. kraaaam
Antingen i helgen eller i början av nästa vecka...
Jag får semester i sommar. Kan bara koppla av i 4 veckor.. Det ser jag fram emot.. From v 28-31... SKönt när man inte behöver tänka på att söka jobb å sånt där... Ska bara be anelie förbereda mina pengar så jag kan skriva unnder så hon bara skickar iväg dom.
Skatten fick vi ju igår. Härligt ska till stan på lördag och hoppas bilen är klar. Drivknuten var sönder.. Så lite går väl till det då. Typiskt. Alltid nått på den där saaben..
Jo igår hade vi sex, och då kände jag av ollonet, vilket jag inte gör annars... Säkert inget märkvärdigt. hihi... Brösten är iaf dom samma.
kram tjejer.
Deppig och inget och saknar Robin ännu mer.. Har drömt att jag går och letar efter honom 2 ggr... Undrar vad det kan betyda...
NÄ mensen kommer väl i kväll eller i morgon. kram tjejer.
jag blir nog inte gravid.. känns det som... äl runt midsommar iaf ifall jag får nån.. Vi tänker iaf ha det mysigt.
Avis på alla som får pluss på stickan..
kram tjejer.
väntar bara här på äl.. suck.. lite ont i vänster äggstock ibland... Väntan är värst.. kram tjejer.. ps trivs jättebra på jobbet ohc har semester v 28-31 . kraaaaam
snapps bryr jag mig inte om ändå. Får du betald semester? Skönt å jobba på industri för då har alla semester och sen jobbar alla lika, typ den 19 juni då stänger dom som fredag ovs..
mmm alla dessa minus man fått... Vilket åskoväder vi har haft nu idag.. 2 st. Gillar inte åska när man är alldeles själv.. Eller ska ut själv... Mullrar i bakgrunden..
kramar om.
semester på fredag. sen v 32 ska vi åka till gotland tor-mån. fast jag har semester tom v 31.
mått lite illa igår men jag tror inte det är nån inneboende iaf. nu e det varmt ute.. 20 grader alla redan. Rätt skönt att man jobbar inomhus iaf.
kram tjejer.