2008 del2
kramar
Hoppas och hoppas inte att dom hittar något på utredningen. Det kan ju vara skönt att hitta ett fel så man vet hur man ska gå vidare, samtidigt som man bara vill höra att båda är friska. Hur länge har ni försökt?
kramar
Hoppas och hoppas inte att dom hittar något på utredningen. Det kan ju vara skönt att hitta ett fel så man vet hur man ska gå vidare, samtidigt som man bara vill höra att båda är friska. Hur länge har ni försökt?
f_n va irriterande! Att börja käka p-piller igen känns ju kanske inte så kul antar jag. men man får ju hoppas att läkaren vet bäst.
Styrkekramar till dig! Beundrar dig och alla ni andra som tampas med barnlösheten. Tyckte mitt var jobbigt, men när det börjar bli utrednignar och saker så är man nog lyckligt lottad att man fick sitt + på naturlig väg ändå.... Om allt går vägen vill säga.
Pyro pyret skrev 2008-04-17 10:21:25 följande:
För oss tog det sig på 12-14 försöket. Vi skulla oxå ha börjat utredning om det inte hade tagit sig denna gången. Jag gick ju dock till en homeopat och fick en vätska som jag drack 2 ggr om dagen. Han trodde att mitt var mycket pga stress, hade under en lång tid haft det jobbigt på jobbet och sen var jag nog ganska stressad över att det aldrig ville bli något.
Min sambo var väl inte heller jätte förtjust i att vi skulle behöva söka hjälp utan tyckte att vi skulle ge det ett år i alla fall... Men dom lever väl inte in i det riktigt som vi tjejjer gör. Oftast inte i alla fall.
hej tjejjer
hur går det för er, någon som börjar närma sig BIM eller liknande.. tycker det är dax med lite plus snart!!!
här är annars allt bra. har varit en sväng i örebro idag. killen har kollat golf prylar.
har i veckan berättat för svärmor vad som komma skall. hon blev så glad, så hon har idag handlat första plagget. tänk att en person som inte ens har visat sig än kan göra någon så glad. det är så roligt att se.
i morgon ska vi få se den lill* på UL, ska se en det är 1 eller 2, så spännande!!!!!!
kram på er
Wilma00: instämmer, så skönt med kort vecka!!!
Jo, idag var det dax för den stora dagen. Det var så roligt att få se den. Det var full fart därinne. Sambon var chockad, han trodde att den låg hel still därinne. Skäms för att jag inte berättat mer... Men men han kan ju oxå läsa
Bebisen vinkade, hoppade till massa gånger, sträckte på ben och armar och ibland på hela kroppen för att sedan rulla ihop sig till en boll. Sen somnade den på 2 sekunder. Så det var bara att börja hoppa runt i rummet, hosta mm för att försöka väcka den. Den vaknade och ställde sig på huvudet för att sedan vända rumpan till, så den blev nog inte så glad av att bli väckt
Men det var det tuffaste jag gjort någon gång tror jag. Nu vet jag oxå att det verkligen bor en lite krabat därinne!!
Vi fick med oss en bild. Men jag kunde inte lägga upp den
Ska försöka senare igen.
Pyro pyret skrev 2008-04-30 08:31:05 följande:
82Viola: Det börjar närma sig BIM... Känner du något?
kram
Det är rätt! Det är ingen idé att ta ut något innan tanten har kommit. Man vet ju inte, det kan ju vara spök menssmärtor!
Hej
Skönt att höra från dig. har nästan varit orolig... Själv kommer jag snart försvinna härifrån. Vi flyttar snart ut i stugan och då är det bye bye med datorn. Har ingen interuppkoppling där ute, så det blir till å ta en riktig FL paus på ett par månader, snyft.
Men jag kommer väl låna med mig datorn när jag tvättar, det måste jag nämligen göra i stan, så jag kan ha lite koll på er.
jag tycker det luktar + i tråden
Säger som jeskan, Önsketänkande även från min sida. Håller tummarna åt er tjejjer!!
jag kommer tillbaka i höst på riktigt! Sen får jag fixa att ta med en dator hem när jag tvättar. så kan jag ju läsa lite i alla fall...
instämmer med dig, ni ska ha såååå mycket beröm med allt kämpande!
kram
Pyro pyret skrev 2008-05-07 09:15:01 följande:
nej vad tråkigt. kramar om!
Har ni fått tid för utredning?
Vad härligt! Då vet vi vad du hittar på i helgen! Hoppas bara inte ni har massa andra saker inbokat! Det brukar vara så typiskt annars att man är helt uppbokad och bara känner att hela månades försök går åt skogen!!
Pyro pyret skrev 2008-05-20 10:17:48 följande:
nä, vi har bestämt för att det ska bli en överaskning. så det kommer vi inte ta reda på.
däremot har jag varit lite orolig i ett par dagar. får ganska mycket hugg och stick i nedre delen av magen, buken. Men det ska vara lugnt sa BM och enl en kompis kan det vara tidiga foglossningar. hoppas på det, för det vore så jobbigt att mista bebisen.
annars så börjar magen att växa, på morgonen är det lugnt, men sen växer den allteftersom timmarna går. men det är väl ännu mest tarmar! men jag har lyckats att gå upp 4-5 kg redan. och en kompis sa igår: det syns inte på magen än, men i ansiktet syns det! Jag som HATAR att se tjock ut! Var även och provade bikini idag, det var oxå lite tungt, ser ju mest fläskig ut. Så samtidigt som man är jätte glad så är det jobbigt att se ens kropp ändras så, och nu inför bikini sommaren oxå. Det är ju nu magen brukar vara som plattast! Men jag ska inte klaga.... Det är ju bara att hoppas att den mår bra där inne!
Pyro pyret skrev 2008-05-20 21:42:25 följande:
Tack!
jag håller tummarna för att du snart är där jag är!!! Det är sjukt hur mycket man kan längta efter någon som man aldrig träffat!
Trevlig kväll till dig oxå!
Passar nog på att säga god natt oxå!
Pyro pyret skrev 2008-05-22 22:12:37 följande:
vet inte. jag vet ju loksom int ehur en folossning ska kännas...
men jag har hört att det inte är så kul, så ja, jag hoppas oxå att jag slipper dom.
Lycka till idag! Hoppas att du har ägglossning idag, det vore coolt. mina äl tester visade aldrig tydligare än kontrollstrecket och det tog ju sig ändå, så jag håller tummarna för dig!
Pyro pyret skrev 2008-05-25 09:54:20 följande:
för mig kändes det som att den skulle komma hela tiden, kollar fortfarande på pappret, så det verkar inte gå över heller...
Vad härligt. Här jobbar man 2 1/2 v till... suck!!
Fast det känns ju bra på ett vis, den som spar han har... hehehe
Annars är allt bara bra. Vi har nu bestämt oss för barnvagn och det känns som en stor sten släppt, det känns nästan som allt nu är färdigt. Konstigt för det är det enda vi har ordnat hahaha
Det som dock inte är bra är att jag har fått problem med min svärmor. Hatar henne. Hon är så sjukt jobbig att jag snart inte står ut längre. Jag får inte göra något, råkar jag lyfta en kasse ifrågasätter hon om det är bra. Hon påpekar allt!!!!! Hallå, jag är inte sjuk! Jag vill ju bara leva som vanligt. Tyvärr kommer jag väl ha henne rännande hemma hela dagarna sen. Jag ska nog skaffa dubbellås och aldrig öppna när det plingar på dörren