2008 del2
Det spottar liksom. Inget sånt flyt på det. och molvärk.. får se i morgon.. Behöver inte byta binda så ofta iaf.. som vanlig mens.. så jag har ingen aning. Ömmar lite i brösten... Får se på tempen i morgon. kram.
Det spottar liksom. Inget sånt flyt på det. och molvärk.. får se i morgon.. Behöver inte byta binda så ofta iaf.. som vanlig mens.. så jag har ingen aning. Ömmar lite i brösten... Får se på tempen i morgon. kram.
Nu e det nog brunrött igen.. haha... Den har inte kommit igång som vanlig mens mao...
Får se i morgon då, jag ska på stan å sånt... Lite rädd när jag ska på toa och bajsa, då tar man ju i så..
Det liksom stannar inne i slidan droppar inte ner ens i toan.. (ursäkta äckelvarnning )
kram och god natt tjejer.
Idag har jag blött lite mörkrött... Men änåd inte som mens typ.. Inget flöde riktigt... Molvärk idag.. Men nu kom det inget igen.. blir inte klok på det här. Köpte ändå ett test. kanske testar på söndag... kram.
konstig start på mensen måste jag säga. bläblä.. kram
skönt att mensen snart är slut nu. Ingen rolig start jag hade på min mens iaf.. men längtar snart till sexandet igen iaf. Solen skiner här härligt men jag får ha på mig solglasögonen idag. Snart iväg för att jobba. kram.
nu i år vill jag jag jag alltså jag då plussa... suckar hoppas det blir möjligt. kram tjejer.
hej tjejer.. Här har man haft äl... För någon vecka sen kanske.. Som vanligt tror jag inte det har tatt sig..
Måste köpa allergimedicin... Mensen kommer väl runt den 7-10 maj kan jag tro..
Skönt med en kort vecka på jobbet denna veckan. Trivs väldans bra och jag hoppas jag får stanna.. kram vänner.
hej.. igen. Nu ringde jag bm och frågade om levaxin sköldskörteln eller hur det stavas.. Skönt för jag får ta sånt prov och se om det e problem med den.. Vet inte det men dom har sagt att det inte är nått vanliga läkare.. Man vet ju aldrig. Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. vi ses i eftermiddag. kram tjejer.
Tur att man inte tar av sig så mycket kläder nu när solen tittar fram... brrr snorig och dan... Jobbar till ett idag.
Ja bm vet ju mer vad värdet ska ligga på än AT läkare. Ska iväg om tio minuter...
Jobbig natt. HUvudvärk och kvart i tre tog jag två panodil. Kunde sova lite sen iaf. Slappna av mer. Skönt, fick annars lite panik över att det skulle bli så hela natten.
brrrrr lite kyligare idag. får bli vantar med tror jag. I morgon lär man inte få sova för då kommer blåsarna och väcker oss.. blä.
kram tjejer.
Du och jag kan ju alltid snacka skit. Här händer väl inget heller på ett tag.. blä. Har bim nästa vecka. suck. kram.