2008 del2
jag är såååå förkyld. borde egentligen ligga hemma, men det är så många som är sjuka på jobbet så jag känner att jag måste vara där. hatar mgi själv för att jag håller på såhär grrrr
jag är såååå förkyld. borde egentligen ligga hemma, men det är så många som är sjuka på jobbet så jag känner att jag måste vara där. hatar mgi själv för att jag håller på såhär grrrr
Tack tack. jag hoppas jag mår bättre snart igen, det är så jobbigt att gå runt å flåsa så. jag hör mig själv andas hela tiden och tycker att det är så jobbigt.
Wilma00: Du verkar ha varierande arbets uppgifter! Skönt va? Då slipper du träningspasset idag
Pyro Pyret: Hur gick middagen?
Nyköpingsbo: Har du varit på inskrivning? Om ja, hur gick det? nyfiken
Här är det annars ganska bra. Min förkylning är bättre, men inte bra. Men idag har jag varit å shoppat lite vår kläder och det är kul!!!! Ska bli skönt att få gömma dom svarta, grå och tjocka kläderna och bli vit och ljus igen! Just nu är det bara min hudfärg som är det och det är inte kul för jag ser ut som ett spöke. Vill lägga mig i solariet men vet inte om jag vågar... Vad tror ni?
Kram på er!
Min inskrivning är inte förrän den 15 april. känns som en evighet!! Men det går nog fort, får försöka hålla mig sysselsatt...
Ring och hör med dom om VUL. Man kan inte göra så mycket åt blyghet. jag blir oxå ofta blyg. ska dock tänka igenom om jag har frågor och skriva ner. annars kommer jag glömma hälften, kommer vara så nervös. Inför vårt hälsosamtal var jag helt skakis, men det var inte så mycket att vara nervös för!! Är dock mest nervös för att träffa på någon man känner. Töntigt va!
nej, inte ge upp. Upp med humöret!! din tur kommer snart!!! kram, kram, kram
jag har oxå fått munsår!!! hate it!!!
wilma00: vad tråkigt. kramar!!!
hmmm ja det verkar lustig. men man har ju hört om dom som har som mens fast inte lika långvarig och inte lika mkt. så jag hoppas hoppas att det är ett + på G. hade du gjort ett test? kram och lycka till!
Kommer du få gå hem tidigare pga lyft och så?
Själv kommer man jobba in i det sista, hua, känns lite jobbigt när jag tänker på det. Men jag tar bara 3 v nu i sommar och sen kan jag ju vara hemma minst 1 v innna det är dax.
Imorgon ska jag på inskrivning. Känner mig lite nervös.
För övrigt mår jag ganska bra nu. Blir dock ganska ofta svimfärdig, å det är lite jobbigt eftersom jag inte vill berätta för alla än. Sen blir jag så sjukt hungrig om jag låter det gå för långt mellan måltiderna, igår kunde jag inte räta på mig, hade så ont för att jag var så hungrig. Hade dock såhär även innan jag var gravid, men det går snabbare nu innan det händer. Är i v 11 idag.
vad härligt, då börjar vi gå mot lite + tider igen. Jag lovar att hålla tummarna för er! Och sen hoppas vi att det blir som för mig och nyköpingsbo, efter ett + kommer det snabbt ett till!
ååååå nej vad tråkigt kramar om massor.
Ge inte upp! Hoppet är det sista som överger oss (mitt talesätt när allt känns tungt).
Men tillåt dig att deppa ett tag, sen kommer det känns bättre igen, men INTE ge upp!!