• Zeb

Ryggmärgsbråck-MMC

Jag har en dotter på sex månader med rmb-mmc. Hon opererades för snart fyra veckor sedan. Vi rikar var fjärde timme. Vore toppen om vi kunde ha en tråd att pratas vid i. Nu blir det ofta att man skriver samma sak i flera gästböcker. Lättare om vi kan följas åt här.

Vi visste inte att Estelle hade rmb, det överraskade oss ordentligt när hon föddes. Nu känns allt bra och daarna rullar på. Jag vill gärna ha kontakt med er andra "bråckbarnsmammor"!!!

• Zeb

Idag fick Estelle tag på sin ena fot och började leka med den!! Tjohoo, vad glad man blir!!!

• Zeb

Idag fick Estelle tag på sin ena fot och började leka med den!! Tjohoo, vad glad man blir!!!

• Zeb

catmat: nej, vi går inte på babysim. Hon är ju ganska så nyopererad så vi har inte riktigt kommit igång med något ännu. Men jag är sugen på att böra med det.

• Zeb

rafiiki: tack för ditt svar i min GB. Blir så glad när hon gör framsteg. Självklart blir jag ju glad när min stora tjej gör framsteg oxå, men det blir lite speciellt med Estelle eftersom hon har hat en tuffare start i livet. Annars är allt bra, planerar inför Estelles dop nästa lördag!

• Zeb

Morrisey: Klart du ska hänga här med oss! Snart ska du ju oxå få mysa med din bebis. När har du bf?

• Zeb

DorisDaisy: Var precis inne på din sida. Ha, ha, håller med, inte mycket att hämta där!

• Zeb

Kul att så många är med i tråden! Skönt för mig som är ny när det gäller rmb att veta att det finns fler i samma sits!

• Zeb

Roligt att vi börjar bli så många!!! Jag går in och tittar i tråden flera gånger varje dag!!! Det piggar upp mig när jag känner mig nere!

• Zeb

Rafiiki: Lycka till imorgon! Är det Patrik ni ska träffa?

Här hade vi dop för Estelle i lördags! Det var jättefint och hon sa inte pip i kyrkan! Sedan var det fest för släkt och vänner! Idag är det dock vardag igen, och jag måste försöka skriva på mitt examensarbete. Inte så lätt med en bebis hemma!

• Zeb

Rafiiki: Tänker på dig, hur har det gått?

• Zeb

Välkommen hit Albin ocg Zagas mamma!

Hej alla, har inte varit inne i tråden på några dagar. Mycket annat att pyssla med nu när det äntligen är varmt och vår!

Dreamrose: Skickar styrkekram! Förstår att det känns jobbigt!

Estelle ville INTE födas tidigt, jag blev igångsatt TVÅ gånger innan hon behagade titta ut! Pust vad det var jobbigt!

• Zeb

Grattis Morrisey!

Vi vill se bilder på sötnosen!

Svar på tråden Ryggmärgsbråck-MMC