Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?
Bei Bei skrev 2008-04-16 15:33:15 följande:
Kramar!
Bei Bei skrev 2008-04-16 15:33:15 följande:
Bei Bei det börjar närma sig nu! Så spännande! Vet ni om det är en flicka eller pojke eller kommer det att bli en överaskning!?
Med oss är allt bara fint! Träffen var dock mindre lyckad eftersom vi var dom enda som dök upp (några utflyttade och en del sjuka!) Trist =( Eftersom vi sett fram emot det en del! Nu fick vi iaf se lokalerna och nästa tisdag tänkte jag ta med Theo dit för att göra hand och fotavtryck! Dessutom har dom sång då klockan 14.00 för de allra minsta! Kanske något för dig också spallen?
ikon1998..."Borta bra men hemma bäst"...stämmer nog en del, även om jag inte heller är ett fan av den långa, mörka vintern!
Sol och härligt igen så vi ska ut och lufta vagnen nu! Ha det toppen alla!
Hej på er! Usch Bei Bei! Låter inte roligt, hoppas lilltjejen din kryar på sig snart och att babyn stannar kvar inne i varma magen i några dagar till! Vi tänker på er!
Då ses vi där nästa vecka istället då Spallen!!
Hur är allt annars med er? Har Tilda blivit stadigare på nacken? Sköt om er alla och ha en bra dag!
Kram!
Spallen vi är där vid 13 tiden, ses vi där då?
Valborg blev lugn för oss eftersom jag kände mig hängig hela dagen, så vi blev hemma och mös framför tv:n.
Fick en glad överaskning den natten dock...eftersom Theo sov från 7 på kvällen till halv fem morgonen efter...då åt han och somnade om till halv åtta. Samma visa i natt...helt underbart! Man får bara hålla tummarna att det håller i sig! Hur är det med Tindra och hennes nattvanor? Hon har alltid varit duktig med att sova på natten, visst var det så?
Kram på er alla!! och Bei Bei..vi tänker på dig!
Bei Bei! Vad tufft! Hoppas att värkarna sätter igång ordenltligt snart! Det är ingen tröst men det var samma för mig...vattnet gick onsdag morgon och värkarna satte igång så smått den eftermiddagen....med 5-7 min mellanrum...det dröjde till fredag kväll innan lilla Theo behagade att titta ut!
INTE FÖR ATT DET KOMMER ATT BLI SÅ FÖR DIG!! Nej...din lilla kommer nog ut när som helst ska du se =)
Kämpa på! Du är jätteduktig och snart får du din underbara belöning!
Lycka till!!
Spallen! Vad kul det var att ses och vad söt lilla Tilda var! Bei Bei hoppas allt gick bra på förlossningen! Ska bege mig ut i det underbara vårvädret nu! Kramar!