• Åttan

Tips till alla som vill bli gravida...

Tror inte att man ska analysera för mycket ... har ni legat i bra den här perioden som du tror att du har haft äl så får du nog försöka intala dig att ni har gjort vad ni har kunnat. Försöka slappna av till BIM kommer.

TuSSen09 skrev 2008-05-06 09:18:10 följande:
    verkar inte som att jag har ÄL ändå så jag vet inte varför tempen dippa.. men och andra sidan har jag inte sovit mycke inatt så det var kanske därför jag hade låg temp, men borde ju ha haft hög då tycker jag. Kanske haft äl ändå.. för jag har inga ältrådar längre
  • Åttan

Du kan beställa den på vilken häslokostsida som hellst på internet eller gå in på en hälsokost butik å se om det finns där, annars kan dem säkert beställa hem till dig. Dem jag äter heter Glandin25! Jag tror att dem flesta brukar börja när mensen har tagit slut med 2/dag för att sedan dra ner till 1/dag ca en veckan efter BIM.. men det är nog olika där hur man gör antar ja!

CoolaSuperMamsen skrev 2008-05-06 19:44:10 följande:
    hej nu har jag fått jättetidigt missfall nu måste ni berätta hur det funkar med den här oljan hur den skall tas och vart jag kan beställa den. för tänkte försöka och kolla om det funka på mig.jag är desperat så snälla
  • Åttan

Hej hopp i tråden!

Änsåläge har det inte kommit någon rödhäxa å hälsat på.. dag 30 idag, den längsta cykeln jag haft har varit 32 så det blir nog till att testa på fredag om tanten håller sig borta så länge.. men det tror jag att hon kommer att göra. Varför vet jag inte men det är bara en känsla jag har. Boobisarna har svällt lite, inte mycket men dem har blivit fylligare ut mot armhållorna (om ni förstår), har inte så stor byst i vanliga fall 80B/C så nu känns dem stora + att jag hade problem att ligga på sidan i dag när jag sov.. det var in bekvämt, ömmade lite om man säger så + att jag tycker att jag fått tydligare blodådrer... kanske inbillning men jag tror inte det...

• Åttan

Har visst glömt att uppdatera er.. blir inte någon bebis här inte.. fick mens natten till torsdag.. mysko hur man kan känna sig preggo, brösten växer men sen blir det inget.. !

• Åttan

Verkar som om det är väldans olika hur glandinet påverkar alla... min mens var som vanligt förutom att jag hade lite ondare bara!

• Åttan

så du har fått ett svagt plus?

seSSa skrev 2008-06-11 09:14:02 följande:
    nu har jag testat 2 gånger.. första gången ett skitsvagt minus att d knappt syns o nyss när jag steg upp testade jag me morgonurin.... nu behöver man inte kisa för att se nått utan nu får man kika lite på avstånd hehe..... ska dock testa me CB i helgen innan jag tar ut nått i förväg
  • Åttan

Vad roligt.. Jag tror att jag oxå kommer att få ett pluss denna månaden.. men vågar inte testa... hihi...

seSSa skrev 2008-06-11 09:24:51 följande:
    japp... båda gångerna... dock så har jagt inte tagit glandin utan kört med RosenrotMax... dvs minsta mg/tablett 1 gång/dag
  • Åttan

Jag har första BIM imorgon.. då är jag på dag 28.. brukar pendla mellan 28-32 dagar...

seSSa skrev 2008-06-11 11:10:00 följande:
    när har du BIM? skojigt ifall du me plusar.. komigen nu jag vågade inte heller testa men gjorde mitt första i förrgår o mitt andra idag ju
  • Åttan

Tack tack.. funderar fortfarande när jag ska testa.. är lite osäker men det ger sig..

seSSa skrev 2008-06-11 12:45:40 följande:
    okej spännande håller superhårt i tummarna n udå
  • Åttan

ja.. vi får se... är såå sugen.. men jag kanske väntar till helgen.. men du har väl redan testat.. så då ligger du före mig.. hehe..

seSSa skrev 2008-06-11 13:08:20 följande:
    testa under helgen så gör vi d ihop lagom e ifall du testar kanske på BIM+/-2??
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...