Tips till alla som vill bli gravida...
Grattis till alla som plussat.. Hoppas på att få följa i era fotspår.. !!
Grattis till alla som plussat.. Hoppas på att få följa i era fotspår.. !!
Glandin25 har jag..
Mrs Sara skrev 2008-05-03 19:51:35 följande:
Om du går in i BIM listan å kikar så kan du se på dem som har plussat hur länge och hur många som har plussat med Glandin/Borago.. BIM listan finns i trådstarten..
Borgo och Glandin25 är sama lika preparat.. som det står i TS en så gör det slemhinnan i livmodern tjockare så att ägget ska kunna fästa lättare. Dem flest brukar börja äta vid mens eller när mensen precis har tagit slut.. hur många per dag är nog olika.. 1-2, 2/dag är ju max man får/bör äta. Men dem flesta drar nog ner på antalet / dag ju närmre BIM man kommer tror ja..
Jag började sent i min cykel.. började äta 2 om dagen 1 dag innan äl:en som var i onsdags, och har tänkt att gör så i en vecka ca.. så på tisdag så tror jag att kommer dra ner till en om dagen..
Ja gör det.. man har ju inget att förlora på det eftersom att det inte spelar någon roll om man blir gravid å äter det.. det är ju inget farligt som det är med RR - att man ska sluta efter äl!
Spännande.. när hade du tänkt våga testa om mensen håller sig borta?
Grattis till alla som plussat.. mera pluss vill vi ha.. hoppas hoppas att det smittar av sig..
Nej då.. NU ska vi tänka positiva tankar!..
Aha... omvänd psykologi.. !!
Nej glandinet gör ju inte så att älen kommer som den ska om den har strulat..