Inlägg från: flowerLowa |Visa alla inlägg
  • flowerLowa

Tips till alla som vill bli gravida...

ja jag har åsså bim 4/4... började äta boragoolja i onsdags, 4 dagar efter ÄL... får väl se om det hjälper...

~~BIM: 4/4 ~~
  • flowerLowa
    MiAmore skrev 2008-04-02 11:31:57 följande:
    meeee... Dem har fortfarande inte skickat mina tabletter.. Beställde dem för ganska precis 24h sedan.. Var det inte du Poppit, som hade beställt dem på sönd kväll, sedan fått mail morgonen efter om att dem var skickade, och sedan fått dem på tisdagen? Vad kan dem inte vara lika snabba till mig för? *surar*
    de är kanske ÖVERHOPADE med beställningar av glandin 25 nu..

förstår om det känns segt.....
  • flowerLowa

ni glömmer väl inte att komma till bim-tråden för oss som prövar på BORAGOOLJA!! vi är ett glatt gäng som tillsammans vängtar in allas pluss...

länk till tråden finns i TS! välkomna

• flowerLowa

vad tusan, har ni lite bim-lista här inne åsså? har jag heeelt missat! varför kommer ni inte te den offieciella bim.tråden??

~~Ju mer man vet, desto svårare blir det att leva~~
  • flowerLowa

hej! jag har åsså plussat! fick ett fint plus igår på bim+1 och fick ett GRAVID med CB digital imorse... är sååå glad!!!

• flowerLowa
    mmelody skrev 2008-05-04 18:31:40 följande:
    Grattis flowerLowa fyfan va kul !!
    tack ska du ha gumman!!! håller tummarna för er alla nu!
  • flowerLowa
    Fidget skrev 2008-05-05 12:59:45 följande:
    Hej!JAg skulle köpa Glandin idag, men på Hälsokosten hade tagit bort den för några år sedan och hon rekomenderade att jag istället skulle köpa Efamol. Har ni ngon aning om det verkligen är samma sak?
    hej vännen... jag tror emfamol är svagare än boargopillren glandin25 och borago jamsrot.. om jag var du skulle jag istället beställa via nätet.... vet att de är billigare där dessutom... kramar!!
  • flowerLowa

fidget: kolla inlägg 1120 så har du en länk!!!

• flowerLowa

tack alla!!! tredje och sista CB-stickan visade tydligt pluss imorse... kan inte fatta det iaf.. hoppas få se ett hjärta på ett tidigt vul snart!!! kramar!

• flowerLowa
    Lindizzi skrev 2008-05-12 12:41:57 följande:
    Grattis Gnom! Nu blev jag nervös..jag slutade ju m Glandin på äl-dagen. Hade då ätit i 7 dgr o tänkte man byggt upp slemhinnan tillräckligt då..tänk om det krävdes mer?! Hmm..hoppas inte....väntar otåligt på att få veta om det tagit sig eller inte denna månad...
    jag vet int evad som är bäst, men eftersom TS hade ätit sina tabletter ända fram tills v8 så åt jag hela cykeln.. blev gravid och äter fortfarande borago.. äter tills burken är slut.. lycka till!
    ~~Är det vår tur nu? Gravid i v 6~~
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...