• Anonym (undrande)

Hur har bögar sex?

Har en fråga... som kanske är konstig :)
    Men.. när två killar har sex, vi säger att den ena killen tar den andre bakifrån.
    Han som blir tagen bakifrån då, har han stånd då samtidigt och om han får orgasm av penetreringen,får han då utlösning rätt i ut i luften?

Bara en undran.. nån som vet?

• Svar på tråden Hur har bögar sex?
  • Häxan Jia

Vart e han FL underbara gayman när man behöver honom

Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Neko

Ifall jag hade varit kille och haft analsex med andra killar så hade jag (om jag alltså hade det på den andra killen) tagit på honom med handen samtidigt. Det är ju så mycket trevligare än om han skulle måsta göra det själv och ganska lätt att nå.

När jag och min sambo har sex nu bakifrån så brukar han ta på mej vid klitoris samtidigt med handen, borde ju fungera likadant.

Gör man så så kommer väl det mesta av utlösningen i den andras hand...

Fast jag tror att man kan få orgasm av bara analsex också.

• plast killen

"bögar" har nog sex som oss "vanliga" bara att dom har ett hål mindre att leka med.....

• Conny homopappan

men vilken fråga...

ca 70% av alla bögar har aldrig analsex och många har det enbart för att tillfredställa sin partner.

Själv älskar jag analsex och jag får självklart orgasm när jag blir påsatt. men som så många sagt det är mycket stor skillnad alla tänder ju och "kommer" ju av olika saker

• Anonym (Hetero)
    Dorian Ertymexx skrev 2008-03-25 00:02:20 följande:

Anonym (nepp) skrev 2008-03-22 21:00:27 följande:

Kan killar komma utan att få en orgasm?

Linn Heed säger: Svar: JA! men oftast så är orgasm och utlösning i ett och samma upplevelsepaket, men det är fullt möjligt att få utlösning utan någon skön känsla, och tvärtom att få en skön orgasm utan sädesuttömning.Står en bit ner på sidanwww.aftonbladet.se/karleksex/chattsammandrag/...
    JA!!! Sprut är inte lika med orgasm. Och orgasm är inte lika med sprut. Två helt skilda saker.

Ja, män kan lära sig att få orgasm utan utlösning. Men jag har förstått att prostataorgasm ger utlösning, men inte lika stark som "vanlig" utan det blir mera så att sperman rinner ut i stället för att spruta. Nån som vet mera om det?
  • Mr jonsson

Nu har jag tyvärr aldrig haft sex med en man men det blir snart hoppas jag.

Men jag har en knullmaskin jag lekt mycket med och kan förklara min känsla.

Först o främst är det juvligt att långsamt bli knullad under lång tid av maskin som måsre ha en icke slät dildo för att känna in o ut trängningarna. Ökar jag farten blir njutningen otroligt intensiv och plötsligt kommer otroligt sköna sammandragningar som vill nypa fast el spotta ut dildon och prostatan pumpar ut sin försats. Kanske man kan klassa detta som en orgasm utan riktig utlösning, men det är så otroligt skönt att en riktig orgasm kan inte vara långt borta. Om jag riktar in dildon fram mot prostatan får jag direkt en försats men inte lika skönt som vid sammandragningen. Att bil knullad i baken är mer upphetsande än att knulla min tjej men trots detta är pitten fullständigr slak och nästan vägrar resa sig. Körde en vibrator på pitten medan dildon knullade mej och fick mitt livs bästa orgasm och hela jag skakade och föll ihop. Det är fantastiskt att inta den penetrerade kvinno rollen och tror jag förstår kvinnonjutningen bättre med möjligheter till flera orgasmer.

• Anonym (Erik)

När vi har sex är det oftast mycket smek och oralsex,händer ibland att det blir analsex och då är det jag som är mottagare önskar att det hände ofteare.

• Mr jonsson

Oj! Ser att tråden vaknat och att jag kan komma med uppdatering.

Det är snart ett år sedan jag skrev att jag inte haft sex med någon man men nu har jag haft det 3 gånger.

Diskreta möten som först var taffliga till att jag med den erfarenheten kunde göra nya möten där jag i förväg kunde välja den partner som verkligen uppfyller min fantasi och därmed blivit klart bättre upplevelse. Jag har ju blivit pumpad av min maskin i baken men hört att en riktig kuk är oslagbart. Fel fel knullmaskin är oslagbar när det gäller att ge mej stimulansen i baken då riktig kuk är för liten o len och jag kan inte kontrollera den som jag kan med maskinen där jag väljer dildostorlek djup fart vinkel. Däremot finns det andra fördelar med att ha en partner med lek runtomkring. Jag har nu köpt en strapon som förstorar killens kuk och fantiserat ihop lite andra kryddande ingredienser som kan ge mej högre upplevelse men funkar det inte bättre kommer jag sluta träffa män och bara ty mej till maskinen och kvinnor som gillar liknande bus. Jag har inte alls blivit mer bög utan snarare tvärt om har jag blivit varse att jag verkligen inte kan få några känslor för män. Det är jäkligt nervpirrande o ångestladdat att träffa en snubbe men jag ångrar inget i efterhand.

Ps: Jag har haft en hel del nätkontakt med andra om mina erfarenheter av min maskin. Många erfarna rövknullare uppnår inte den njutning jag kan med maskinen och därför har flera visat intresse för att köpa om jag börjar tillverka dom. De knullmaskiner jag sett tillsalu är för klena och har inte prestandan för att klara riktigt bra analsex.

En annan fantastisk fördel med maskinen är att den är oslagbar för en nybörjare som dels behöver en skonsam introduktion in i analsexlivet men som snabbt får smaka på njutning på hög nivå eftersom det att användaren själv som styr inställningar, djup, vinklar o fart.

Haha jag har uppfunnit världens bästa älskare!!!!!

• Abegayle70

Grubblar du ofta över andras sexliv?

have a dream for breakfast and another one for life
  • Abegayle70

Grubblar du ofta över andras sexliv?

have a dream for breakfast and another one for life
  • Mr jonsson

Som uppfinnare sedan 30år har jag väl inbyggt i mej att se hur saker kan göras bättre.

På din fråga är svar ja i 80%.

Varför? Som ett exempel kan vara att en partner som är fullt nöjd med sitt sexliv/upplevelse just för att hon inte är medveten om att det går att nå klart högre nivåer.

När då jag fått privilegiet att ta henne helt ny nivå av njutning och permanent förändrat hennes sexliv till det bättre, ja det gillar jag.

Jag förespråkar att alla ska vara öppensinniga och utveckla sina sexliv istället bara stanna där man är. Har många andra exempel också

Svar på tråden Hur har bögar sex?