• Anonym (undrande)

Hur har bögar sex?

Har en fråga... som kanske är konstig :)
    Men.. när två killar har sex, vi säger att den ena killen tar den andre bakifrån.
    Han som blir tagen bakifrån då, har han stånd då samtidigt och om han får orgasm av penetreringen,får han då utlösning rätt i ut i luften?

Bara en undran.. nån som vet?

• Svar på tråden Hur har bögar sex?
  • MansonDust

Alla bögar har inte analsex.

• Mamsis

Vet av egen erfarenhet att män kan få orgasm utan utlösning.

• Anonym (faghag)

Anonym (undrande) skrev 2008-03-22 20:56:30 följande:

Nja, e det verkligen klart att han får utlösning då?var är alla bögar i detta forumet :)
    Jag är inte bög men min bästa kompis är och han är inte direkt pryd så jag vet det mesta om hans sexliv - på gott och ont.
    SOm någon sa så handlar det inte om analsex varje gång bögar har sex. Mest handlar det om oralsex. När det gäller analsex så ja, de får ofta orgasm enbart av penetrationen eftersom deras G-punkt stimuleras. De har såklart också stånd under tiden de blir påsatta eftersom de ju är upphetsade . Ibland runkar de samtidigt, ibland inte. Ibland rider de och då kan t ex den som blir riden runka åt den som rider och ibland gör de det själv.
    Samma sak vid oralsex, ibland kör de 69:an, ibland ensidigt och ibland runkar de sig själva eller blir avrunkade av den de suger av. Precis som vi heterosar ungefär alltså
  • Anonym (xx)

Tjuvlyssnade en gång på ett par bögar som diskuterade om det var skönast att knulla eller att bli knullad. De hade inte haft sex med varandra men funderade tydligen på att ha det. Efter mycket diskuterande enades de om att det var skönast att knulla.

• Anonym (tjej)

Precis, alla bögar har inte analsex, men det var ju inte det TS påstog heller. Utan OM de nu har det, får de då utlösning och inte "bara" orgasm.

Fast jag skulle ändå vilja sudda ut det här med att det är en "bögfråga". Det är ju inte bara bögkillar som blir tagna där bak, det finns heterokillar som gillar det också. Dock inte av the real thing kanske, men penetration som penetration. Eller?

• Gung Ho

Anonym (undrande) skrev 2008-03-22 20:47:22 följande:

Jo men det fattar jag med att utlösningen hamnar där den hamnar.. men frågan är FÅR han utlösning när han får orgasm av penetrering?Eller är det en orgasm som tjejer får som bara känns??
    Tror jag läste ngnstans att ung 10% av killar kan få utlösning av anal stimulans. Framgick inte om det var penetrering, men jag misstänker att man menade stimulering av 'G-punkten'.
  • Zhna

Detta trotsar all logik. Det blir ju allt annat än ömsesidigt stimulans för att ej tala om ömsesidigt orgasm. På HeroicHomoSex om Frot Dudes finns att läsa om vad dessa tycker om analsex som dom finner motbjudande och naturvidrigt. Jag som bisexuel läggning kan bara hålla med! För oavsett om det är med en man eller kvinna så stoppar man inte sin sak i någon "homophobic fetisch" som det så tydligt beskrivs på webbsidan. Bara genital-genital hela vägen(Utan hjälp av händerna tack)!

Med tanke på sjukdomar så är det bäst med trohet och ingen sodomi före eller under förhållandet. Oralt är vedervidrigt för mig också som konservativ person. Frot med 6 ömsesidiga orgasmer i streck med en "flickpojke" vore något.

MVH

• Anonym (hm)

När killar får orgasm genom G punkten i analen är det väl en annan sorts orgasm än genom kuken.. Är ju helt olika ställen=) Så utlösning i snorren behöver han inte få då=) Men stånd har han garanterat då den reser sig när killar är sexuellt upphetsade=)

• Dorian Ertymexx

Anonym (nepp) skrev 2008-03-22 21:00:27 följande:

Kan killar komma utan att få en orgasm?

Linn Heed säger: Svar: JA! men oftast så är orgasm och utlösning i ett och samma upplevelsepaket, men det är fullt möjligt att få utlösning utan någon skön känsla, och tvärtom att få en skön orgasm utan sädesuttömning.Står en bit ner på sidanwww.aftonbladet.se/karleksex/chattsammandrag/...
    JA!!! Sprut är inte lika med orgasm. Och orgasm är inte lika med sprut. Två helt skilda saker.
Svar på tråden Hur har bögar sex?