Inlägg från: Tigerakira |Visa alla inlägg
  • Tigerakira

Få in vett i skallen på mig!!!

Kan tyvärr inte hjälpa dej då jag tycker att mina förlossningar varit det klart häftigaste jag varit med om och inte gjort vidrigt ont...

MEN om du tror att du kommer "flippa ur" under en vaginal förlossning så är du ju iaf i mina ögon förlossnings rädd?? Har ni nån form av Aurora mottagning lr dyligt som du kan ta kontakt med och prata igenom dina funderingar?? I så fall kanske dom kan hjälpa dej att få ett snitt om det är så du känner??

Hur du än gör så lycka till =)

Mvh Elin

• Tigerakira
    Eisa skrev 2008-03-21 10:26:29 följande:
    Såhär går mina tankar:- Klart jag klarar det, alla andra gör ju det.- Nejmen folk säger att det är det värsta som finns, man vill bara dö.- Men det måste ju inte bli så för mig!- Vaddå, tror du att du är speciell eller?Osv.
    Jag har fött mina 3 barn utan någon form av smärtlindring och inte nångång ville jag dö.. =)
    Å då tänker jag ju att det finns så mkt man kan få mot smärtan att det borde gå utan att det gör sjukt ont?!?
    Har kompisar som tog ryggmärgsbedövning (eda) och inte upplevde någon smärta alls, bara ett tryck neråt när det var dax att krysta...
Svar på tråden Få in vett i skallen på mig!!!