• Elli76a

Så rädd

Det är tillåtet att må dåligt..
    Vår son fick de med kejsarsnitt ta ut i v 27.. ingenting blev som man tänkt sig.. Hade ju redan i mitt bagage en dotter som kom med akutsnitt i v32 pga moderkakslosssning.. då var de 7v på sjukhus nu var de 12 v med operationer o infektioner..

Men idag är vi hemma.. han är 8 mån o väger 4900g o är 63.5 lång
    En bra uppgång om man ser från 890g o 35.5cm..
    Men ännu är det långt kvar o han kämpar ännu med vikten o maten..
    Svårt o gå upp o få allt o räcka till när hälften av maten kommer upp igen..

Men vi har honom hos oss..

Man får lägga undan alla förväntingar man hade o vara glad över de man har..

Kan utan att ljuga säga att ja mådde skit över allt detta innan nu har de blivit mycket bättre..

Var jätte deppig o hade alla möjliga konstiga tankar o känslor..
    Men de gick över med tiden, pratade mycket med min sambo o läkarna i uppsala o personalen var underbar..

Under mesta av denna tid var min dotter hos pappa sin,
    Det var jättejobbigt att inte kunna vara på två ställen,
    men hon hade de bra hos pappa, ja åkte hem o var med henne en v då o då.. men de kändes med fel..

Men man får inte klandra sig själv.. känslor finns man får ta en sak i taget..

Idag mår ja nästintill som vanligt, visst blir deppig även nu.. men då tänker ja på hur lyckliga vi är som har lillen..
    Att allt gick så bra att vi har honom hos oss.. för de var nära.. ja ni kan ju tänka er - vill inte ens skriva de..

Bara se honom le gör mig så varm innonbords

Svar på tråden Så rädd