slangbella skrev 2008-03-15 14:19:16 följande:
Å ena sidan: TS, om du ställer frågan så kommer du att få svar. Allra helst från såna som verkligen hört talas om/känner någon som är drabbad av detta. Det är ju liksom bara att räkna med! Trodde du att någon skulle skriva: "Nej, finns ingen sån risk what so ever"?Å andra sidan: Jag skulle själv inte skriva i den här tråden om jag så hade någon i min bekantskapskrets som drabbats. Just därför att det ju verkar sjukt ovanligt och att TS är en orolig själ som INTE kommer att bli lättad över såna svar (förvärrar bara oron för henne). Men det är ju jag det...
nej jag är ju som jag är... och vad jag fattat så finns det många på fl som verkar njuta av att typ göra så att andra får ångest. Visst vill jag ha ärliga svar, jag KAN ta om folk känner folk som har dött, bla bla bla, men då kan man väl skriva det på ett bra sätt inte typ "hej jag känner en som fick det och hon DOOOOOOOOOOOOOG! och nu vill jag upplysa dig om att det finns 100000 andra risker med att vara gravid" vilket det kändes som i det här fallet.. skulle inte förvåna mig om den här bruden bara ljög och skrev så för att jävlas. men vad vet jag. palla spekulera.
vad jag hellre skulle vilja ha är nån sorts statistik eller nån sorts fakta.. :) folk som haft samma tankar som mig och frågat sin BM och fått svar..bara det jag var ute efter.. och SJÄLVKLART lite positiva tankar och åsikter till mina negativa tankar ;)