Inlägg från: AngiesMamma |Visa alla inlägg
  • AngiesMamma

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

snart3barnsmammadet: är ett bra steg påvägen iaf

• AngiesMamma
    Snart3barnsmamma:

Lycka till nu.. tänker på dig!
  • AngiesMamma
    snart3barnsmamma:

exakt så känner jag. Funderar på att kontakta min förra psykolog jag gick hos efter mitt missfall. hon kanske kan hjälpa mig.

vet inte vad man ska säga för attdet ska gå vägen... vissa får de jätte lätt andra får kämpa ärslet av sig.

Men hur verkade hon när ni pratde om de, sa du att du känner dig undranknuffad vad de gäller ditt snitt. Borde kanske frågat henne om hon verkligen förstår o fan säga tt de e ingen ide o gå här om du oxå tänker skita i mig sen.
  • AngiesMamma
    snart3barnsmamma:

oh herre gud!
    de e de enda ja kan säga om dessa jäkla läkare o psykologer. Fy fan för dem bara.

Hmm suck va jobbigt de är o ha de så. jag hoppas att hon fattade, de återstår o se.
  • AngiesMamma

snart3barnsmamma:

Jag kan säga så här, har vart med om likanade uppleverser, men vill inte skriva om de pga att detta som sagt är ett ickeprivat forum.

förstår hur du känner o fattar verkligen inte varför du inte får ditt snitt beviljat.

det enda ja kan komma på e att antagligen så har dessa läkare o BM ingen aning om vad/hur det är att lida psykiskt, o inte har de nån repekt för människor i säg heller.
    ELLER så är det för att du inte är så långt gången än. Hur långt gången är du... som jag har hört så börjar man inte diskutera snitt mm efter v 30. så sa dom till mig hos min BM men tror mer på att de e bara skitsnack.

Hoppas allt går bra. kommer in en sväng senare ikväll! Ha de gött

• AngiesMamma

snart3barnsmamma:

JA vi e juh i samma vecka :) e beräknad 1 augusti,

jo, du har nog delvis rätt i det att det är en kostnads fråga. de krävs som sagt 7 personer i ett OP rum.

• AngiesMamma

Snart3barnsmamma:
    ja det är sjukt att människor i sig ska behöva lida över huvudtaget.
    Vi bor lixom i Sverige inte nåt jävla U-land.

• AngiesMamma
    hmm som jag sa tidigare i den här trågen.. det beror nog mycket på landting o kommun.. vad man får o inte får. verkar som det iaf.
  • AngiesMamma

Jaylin: Åhh haha om man ändå kunde boka snitt me fettsugning efter. haha

Grattis Tessulago.. nu hoppas vi på oss andra!

• AngiesMamma

Sthlmjävlar:

Vissa är lyckligt lottade när det gäller magar o inte en enda bristning va ju kunde se.

Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.