Inlägg från: Always Love |Visa alla inlägg
  • Always Love

HJÄLP! Jag är livrädd för att föda!

Att det gör ont kan man ju inte sticka under stolen med men denna smärta är något du inte varit med om tidigare (om du är förstföderska) för det är underbar upplevelse du ALDRIG glömmer

Jag höll på o döö ( givetvis inte) och ville bara hem men ändå står man ut, man får superkrafter och när du äntligen föder ut ditt älskade barn så glömmer du all smärta, tänk när du ligger där med ditt/erat barn

Epidural hjälper för en stund o vissa har mer ont än andra, för en del tar de lång tid och för andra kortare.
    Jag kan nästan lova att när du närmar dig BF så kommer du bara VILJA att den ska komma ut och speciellt om du går över.
    Oroa dig inte, alla som fött barn går egenom detta och du kommer nog kunna säga efteråt att själva förlossningen o den stämningen kan du gå egenom flera ggr, det är fräckt, jag lovar

Jag är i v33 och vi längtar efter bus*n.
  • Always Love

Ont i muffen var inget jag ens tänkte på om jag ska vara ärlig, man har ont av värkarna så resten känner man inte. Mitt svar är alltså, kände inget mellan benen utan kände av värkarna.

Jag är i v33 och vi längtar efter bus*n.
Svar på tråden HJÄLP! Jag är livrädd för att föda!