• Wilmis07

När fick ni ordning på livet efter förlossningen? Vi vill bli glada, pigga och vara en lycklig familj.

Jag tror oxå att de har med era förväntningar att göra.Hade själv nog för höga förväntningar på min första tid som mamma,min bebis ville inte heller sova på förrän sent på natten mm,en liten chock blev de allt för oss..Vadå bebisar ska sova jättemycke första tiden,så trodde nog jag att de va iaf...Jag fick nog en liten chock iaf på hur "jobbigt" allt var,att inte ha någon rutin på något,alltid trött mm.Men när jag försökte sluta att fokusera på allt som inte blev som jag tänkt mig och allt som jag upplevde jobbigt blev allt faktiskt bättre .Sen är de så att så fort man tror att man har fått en någon liten rutin så ändras den från ena dagen till den andra ändå! Nu är min tjej 4 månader o allt är inte kanon alla dagar och nätter,men jag upplever allt så mycke bättre och de är faktiskt underbart att få vara mamma(som jag inte alltid tyckte innanFlört)

♥♥♥Mamma till Wilma 071012♥♥♥
Svar på tråden När fick ni ordning på livet efter förlossningen? Vi vill bli glada, pigga och vara en lycklig familj.