Inlägg från: soulmat |Visa alla inlägg
  • soulmat

Xbox 360 live ..

Ingen som äger ett, och vill lira lite NHL08 kanske? Eller varför inte guitar hero 3?

• Svar på tråden Xbox 360 live ..
  • soulmat
    Svar på #1
    Tyvärr så har inte jag det. Min kära sambo säger att jag ska passa på att spela nu innan barnet kommer, då lär ja inte får spela någonting
  • soulmat

expert? Måste vara hur svårt som helst. Klarar inte den sista "bossen" på medium, men spelar just nu NHL08, roligare att se när mitt Luleå vinner där, det går ju inge vidare för dom i verkligheten

• soulmat

Adda mig, om man nu kan de på live .. heter Soulmat även där. Någon som vet om man kan söka i NHL eller ?

• soulmat

Spuute - Soulmat 0-2 än så länge dock jämna matcher måste jag säga ..

• soulmat

ja, till en början ska det väl gå bra att spela mellan varven, men sedan kanske det blir mindre tid till det, det ska lekas, matas, och allt annat man ska hinna med

• soulmat

kanske i morgon ? tjejen sitter med en kompis framför tv´n hela kvällen är jag rädd för ..

• soulmat

Ja, roligt att spela NHL08, mot dig speciellt, men även andra som vill spela är välkommen. Kanske får skaffa en egen serie FM08 Ska dock påpeka att vi är amatörer, iaf jag. Spuute är dock ett Pro skulle ja tro ..

• soulmat

Mmm och ändå går du och vinner ganska så lätt över mig .. utom sista matchen då.

• soulmat

Skulle vara roligt med ett wii, men känns som jag har för dåligt med tid för det och xbox 360, men dom säger att det är ett riktigt workoutpass man får av spelandet på wii

• soulmat

lite svettig skulle man nog kunna bli, men tror tennis skulle vara rätt trevligt att testa, och bowling och dom spelen

• soulmat

hehe får ta och göra det behöver lite motion ..

• soulmat

yepp, blir ett spel som man måste inhandla Är ett par spel som man suktar efter, Splintercell bla.

• soulmat

Mmm live blir ju intressant och se vad man kan/ska göra. Mmm ägde assassin´s, men som du skrev, det var för mycket utföra samma sak hela tiden, grymt snyggt och roligt dem första timmen, men sen blev man lite less The Rockband, eller vad de nu heter verkar riktigt roligt, om man har så mycket plats för trummor och gitarr och allt vad de nu var, men lite väl dyrt för så lite jag spelar/kommer spela.

• soulmat

Har börjat lira gta4 för ett tag sedan, dock inte testat det live, är det bra live?

Svar på tråden Xbox 360 live ..