Xbox 360 live ..
Ingen som äger ett, och vill lira lite NHL08 kanske? Eller varför inte guitar hero 3?
Ingen som äger ett, och vill lira lite NHL08 kanske? Eller varför inte guitar hero 3?
jo jag har ett 360. men saknar dom spelen tyvärr.. segarally har jag om det verkar vara nåt..
Jag kör guitarhero 3. Mitt första guldmedlemskap tog nyss slut, så jag ska väl ta och skaffa nytt. Sen kan vi köra ;)
Jag fick testa att spela gitarhero igår kväll hos en kompis som fick barn i maj en -07 väldigt lugn och stillsam modell :O)
Han hade köpt en projektor som vi körde på.. grymt kul...skulle kunna tänka mig en xbox360 som en tidig present kanske ..he he
Fick ett 360 av min sambo förra julen. Riktigt bra present för mig, dåligt för henne :)
soulmat:
Du lär nog hinna med en hel del spel när de båda sover.. Jag gör :P
jag lirar ganska mycket faktiskt, dock inte så mycket sport!
Klarade av spelet på expert igår. Och har klarat 82% på thru the fire and flames :P
expert? Måste vara hur svårt som helst. Klarar inte den sista "bossen" på medium, men spelar just nu NHL08, roligare att se när mitt Luleå vinner där, det går ju inge vidare för dom i verkligheten
Jag kan ta en match nhl någon dag, eller kanske redan ikväll.. har dock inte spelat nhl sedan Nhl 2000 :) så får la änna se hur det går.
Adda mig, om man nu kan de på live .. heter Soulmat även där. Någon som vet om man kan söka i NHL eller ?