nej du behöver inte få ett spydigt svar
det är inte heller någon som insinuerat på att ta med sina 3-4 åringar till McDonalds...Men 3-4 åringar kan äta riktig mat och man matar inte en 3-4 åring för bröstmjölkens NÄRINGS skull...Aldrig i livet..
Jag har en på 5 år här hemma som började äta "vanlig" hemlagad mat när hon var strax över ett...Och hon mår prima..
Mysig? Tycker du det ser mysigt ut när en som kan GÅ och SPRINGA och LEKA och förhoppningsvis PRATA, sitta vid bröstet eller kanske tom STÅ vid bröstet och bli ammad?
Nej jag tycker det ser befängt ut..
Jag startar väl inte en tråd för att bekräfta min egen uppfattning. Jag startade tråden för att höra vad andra tycker och tänker.
Tycker du därför att bara för att jag har en egen uppfattning, ska sitta o hålla truten?
Jag sågar dessutom inte andra som tycker annorlunda. Jag kan motsäga mig dem men jag sågar dem inte.
Vill du se på sågningar ska du ge dig in på de politiska trådarna här på forumet.
Och en sak har jag lärt mig här på FL. Är man bekymrad över att få spydiga svar på sina inlägg så kan man ge sig med en gång.
Att män kan amma? Ja med det yttrandet kan du inte förvänta dig annat än konstiga/otrevliga/vridna svar heller.
Jag kallar inte det naturligt.
Men amma på du.
¨Med vänliga hälsningar//Marko
Goofyx skrev 2008-03-10 16:39:43 följande:
Jag ser inget fel i att amma sitt barn till 3-4 år. Amma är det mest naturliga som finns och betydligt bättre än välling. Dessutom tycker jag att det ser mysigt ut.Naturfolken ammar ju sina barn mycket längre än vad vi i västvärlden gör och jag tror att vi ska lita mer på våra naturliga
instinkter.Vi har alldeles för mycket välfärdssjukdomar och vi äter fel. Jag tycker att det är vansinnigt att gå med en 3-4 åring till Mc Donalds, då är det bättre att amma. Pommes frites och hamburgare är ingen bra mat för barn.Visste ni förresten att även män kan amma, det är bara att stimulera bröstkörtlarna så börjar vi också producera mjölk.Och du Marko, jag förväntar mig inget annat än ett spydigt svar från dig. Så varför startar du en tråd när du har din uppfattning så klar för dig och sågar alla som tycker annorlunda?