Ja,i inlägg nummer 16 skrev han det eftersom det redan då hade kommit in så mkt mammor,ingen pappa
abovo skrev 2008-02-23 11:22:06 följande:
Hej igen!Kul att du gillade mitt svar. Kan inte låta bli att kika in Jag tycker det är jättekul med pappors åsikter! Men det känns som att jag behöver försvara mig och marlene lite:Jag hade gått in och skrivit här eftersom du i inlägg nr 16 faktiskt frågade om mammornas åsikter:"Jag ställer mig frågande till de som ammar sina barn när de är från 3 år och uppåt...Jag säger inte att det är FEL!!!!!!!!Det gör jag inte. För mig känns det helt galet, men för är är det rätt så OK...Jag hade inte vart nöjd om någon kommenterade mitt sätt att uppfostra mina barn...Men jag undrar varför?? Varför ammar ni era 3-4-5-6 åringar??--- och "Mammor??? Har pappan något att säga till om i denna frågan?? Eller är det helt upp till mamman huruvuda hon ska sköta detta??"Annars hade jag inte skrivit något alls av respekt till din inledande TS.Och jag tycker att marlene var snäll som ville ge mig råd angående min son som inte dricker mjölk, visst det var OT, och det skrev jag också. OT är ju en term man faktiskt får använda här på familjeliv. Ha en skön helg och lycka till med fortsatt debatt, dte är roligt att läsa om allas åsikter tycker jag!