Inlägg från: pajas01 |Visa alla inlägg
  • pajas01

Pappor ang. amning

frågade precis min sambo om frågan om ammning..(han har nämligen ännu ine insett att de faktiskt e ganska kul/trevligt/roligt. med fatmiljeliv.) men ialla fall han svar va att han skulle inte kunna se mig som mamma till vårat barn amma så länga. Och skulle börja ifrågasätta de efter 1,5år om jag nu ammade så länge..och skulle nog redan vid ett års ålder ifrågasätta de..

jag delar min åsikt med min sambo.. tycker inte att de är speciellt trevligt med amning i den åldern..

• pajas01

min sambo frågade precs VARFÖR ska/vill man amma så länge?!? närhet finns ju fler sätt att få på och mat finns de ju faktiskt gott om och bra mat e de också..

• pajas01

kliar de så i fingrarna så att du måste skriva när de är en tråd i amningsforumet? kan man itne låta en tråd förbli så att pappor eller tjejer som svarar för sina sambosa som inte har fl vara..

stör mig så troligt på människor som måste skriva bara för att man kan..

Marlene skrev 2008-02-23 00:34:47 följande:
    Nä, jag har sett att den rubriken inte finns. Men det finns en övrigt. Jag tror att din tråd hade fått vara mer ifred från mammor där och fler svar från pappor. Det är nog inte så jätte många pappor som är in och kollar bland amningstrådarna.
Svar på tråden Pappor ang. amning