Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Pappor ang. amning

Svarar at min make som inte talar svenska:

Han föredrar att delamning eller flaskmatning da han far ta del av matningen av barnet.

Skulle inte vilja att jag ammade till sa sen alder som nâmns i TS, utan kanske till runt aret.

• siamusen

En sak som jag och min man diskuterat är just det hâr med matningen och nârhet.

Jag ammade var fôrsta son och även om maken kânde närhet till honom sa gick det inte att jâmfôra med den kontakt han fick med son nr 2 som flaskmatades.

Det var en av hans delar av dagen nâr han fick sitta med sonen i famnen och mata honom.

Jag skulle inte vilja ta det ifran honom.

Nu känner jag att et blev lite ormet kruper, men jag âr trött, sorry

• siamusen
    Marko skrev 2008-02-23 00:10:20 följande:
    ja och ta en krona per kvinna som kommer fram...det hade vart ett bra taxeringsår 2008 :P
    Starta en trad om kejsarsnitt vs vaginal födsel sa far du se pa action ocksa
  • siamusen
    Marko skrev 2008-02-23 00:12:42 följande:
    Nej för jesu namn!! Det har min fru gjort här på familjeliv!!Nu sitter hon här med en arm ett ben och två fingrar kvar!Helt lemlästad blev hon! Stackars!! haha
    Jag startade en trad en gang i tiden om pappors syn pa kejsarsnitt. Samma resultat som hâr, en eller 2 pappor som svarade, resten var mammorna.
  • siamusen
    Marko skrev 2008-02-23 00:15:25 följande:
    The Attack Of The 50ft Mothers!!!!!Antar att du inte fick svar på din fråga....??
    De 2 som svarade brydde sig inte sa mycket om jag minns râtt. De ville det frugan ville.
Svar på tråden Pappor ang. amning