• Anonym (When?)

    när rakade ni er för första gången?

    Hade ni sex i tonåren utan att vara rakade?

  • Svar på tråden när rakade ni er för första gången?
  • Mysflint

    Varit helrakad sedan 12-års ålder och har aldrig haft sex med könshår.

  • Anonym (sexy)

    Första gången jag rakade mig helt och hade sex med sambon var något år in i vår relation.
    Jag jobbade skift så jag var ledig fredag och då passade jag på att raka mig helt det tar ju lite tid att få pungen helt hår fri och få bort all stubb.
    Sedan klädde jag upp mig och förberedde fredags middagen tills min sambo kom hem.
    Mys middag med lite vin....
    Senare på kvällen när vi värmt upp varandra och vi låg och kysstes i sängen känner jag sambons hand innan för mina kalsonger VAD HAR DU GORT! utbrister hon i ett stort leende nästa kväll var hon helt rakad.
    Vi tycte båda två att det var en härlig känsla

  • Anonym (2008)
    Anonym (When?) skrev 2008-02-20 00:28:56 följande:
    när rakade ni er för första gången?

    Hade ni sex i tonåren utan att vara rakade?


    Tråden är mer än 16 år gammal.
  • Anonym (Rakad tjej)

    Jag var 15 år när började att raka mig och jag är fortfarande helrakad 16 år senare  

  • Anonym (Anna)

    Blev av med min vid 17 och började ansa vid 20.
    Raka 24-40
    Vaxa 40- varvat med låa det vara

  • Anonym (Jossan)

    Började raka mig så fort det började växa. Kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var. Har aldrig haft sex utan att va rakad/hårlös så att säga.

  • Anonym (Slät)

    Rakade pungen då och då från 20. 20 år tillbaka är jag helrakad från bröstet och ner till könet.

  • Anonym (Tjej)

    Jag var 16 år när jag började att raka mig och jag hade sex för första gången när jag var 17 år 

  • Hellishen

    Rakade mig underligt nog något år innan oskulden rök vid 15. Fattar inte hur vi kunde vara riktigt så porrskadade på 90 talets bonnvischa... 🙄 

    Efter jag fick barn blev det en dipp i sexliv, ork och prioritering. Pga extremt sporadiskt sexliv kändes det ovärt att hålla på och raka. Men så småningom blev det lite bättre på den fronten och även rakningen.

    Har dock alltid kvar hår ovanpå, men nedtrimmat.

  • Anonym (fdPåJakt)

    Oj, detta var en rejält gammal tråd! Drömmer

    Jag rakade pungen första gången när jag var 54 år. Det var en yngre älskarinna som föreslog det. Skrattande

  • Anonym (Y)

    Rakat mig enstaka gånger, första gången som 30+. 

  • Anonym (J)

    Haha jag minns när jag var 11 år och började få hår, tog en engångs rakhyvel av syrran o skar mig rejält. Men var livrädd för att vara ensam med hår där nere. Sen i omklädningsrummet på idrotten så visade sig att det var fullt normalt. Då lät jag de växà lite. 

  • Anonym (Lena Lena)

    Jag var 14 år när jag rakade mig för första gången 

  • zz22zz

    30-årig man. Tror jag var 14-15 år när jag började raka pungen. Någon gång i första ring på gymnasiet bland de första började jag raka pubis (så troligen var jag 16) men ganska snabbt rakade nästan hela klassen bort pubishåret. Kring 22-årsåldern ville min sambo ha en man istället för en kille och bad mig sluta raka bröstet och magen, sedan dess trimmar jag pubis men rakar fortfarande pungen. 

Svar på tråden när rakade ni er för första gången?